InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Tíkéj Interjú

2011.09.07. 12:00 InterjúMajom

Mai alanyom az újpesti aranyhangú énekes,Tíkéj!

InterjúMajom:Hello,Tíkéj!

Tíkéj:Sziasztok!

InterjúMajom:Vágjunk bele.Hogy kezdted ezt az egész éneklős dolgot? 

Tíkéj:Régebben hiphopot táncoltam, és ez által került közel hozzám a zene. Megismertem pár zenész emberkét, majd egy szeptemberi napon pár haverommal leültünk szimplán hülyülésből írni egy dalt. Engem kicsit jobban megfogott a dolog, mint őket, szóval gondoltam miért ne folytathatnám? 

InterjúMajom: Lemez lesz-e a közeljövőben? 

Tíkéj:Hát ezt már tanácsolták nagyon sokan, de még úgy igazán nem kezdtem el komolyabban.. Persze ez nem azt jelenti, hogy nincs tervben.. Ki tudja, lehet holnap felkelek és nekifutok, de az is lehet,hogy csak jövőre. 

InterjúMajom:BLR nagy barátja vagy.Hogyan ismerkedtetek meg,és hogy alakult ki a barátság kettőtök között? 

Tíkéj:Gerivel facebookon vettem fel a kapcsolatot, igazából csak azért írtam rá hogy véleményt kérjek tőle, jó e, amit csinálok. Ebből lett egy hosszabb dumálgatás, mivel találtunk témát bőven, majd felkért egy featre és a többi. 

InterjúMajom:Elképzelhető-e a jövőben egy Tíkéj klipp? 

Tíkéj:Akár!Egy klipp megszervezése sok időt igényel, és annál több energiát.. Igazából azt se tudom, hogy vágnék bele.. Majd jön, ha jön, lesz ha lesz.De rajta leszek! 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon? 

Tíkéj:Nem mondok neveket. Nem szeretek személyeskedni.. Igazából én tehetségesnek azokat tartom, akik a saját maguknak, és saját magukból csinálják a zenét.. Nem olyanokat, akik 5 számjegyes alapokat kapnak a seggük alá szöveggel, dallammal, klippel.. De mindenesetre a körök, amikben mozgok, csak tehetséges emberekkel vannak tele, és ezt még az is belátja, aki netán nem szívleli őket! Így szerintem érti mindenki kikről beszélek, és kikről nem. 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?

Tíkéj:Még csak kevés fellépésem volt, de azok az elvárásaimat 1000x felülmúlták. Sajnos ezek régebben voltak. A közönség viszont imádnivaló.. A rajongóim imádnivalóak, nincsenek sokan, de ha egyetlen egy lenne, nekem már az is megérné. Rengeteg bíztatást, szeretetet kapok tőlük, főleg mostanában, mióta Geriékkel megismerkedtem! Általuk más rétegekhez is eljutott a zeném, és a visszajelzések szerint tetszik nekik is! 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról? 

Tíkéj:Az attól függ melyik hiphop-ra gondolsz..:):) Amit a tv sugároz, vagy amit úgy is hívnak! A hatos kérdésben kifejtettem mi a véleményem az itthon zajló dolgokról! 

InterjúMajom:Min dolgozol éppen?

Tíkéj:Hehe... ez a válasz nem publikus...De remélhetőleg napokon belül megtudjátok! 

InterjúMajom: Kikkel dolgoznál együtt,akikkel még nem tetted? 

Tíkéj:Ööö...SP természetesen.. Fluor Tomi mindenképpen, meg persze az újonnan berobbant magyar Justin Bieberrel is eltudnék képzelni egy featet! Amúgy nem,csak hülyéskedek (nevet).
Nem szoktam tervezgetni.. Jön, ami jön..:):) Sok közös munka van most tervben, különféle stílusú zenészekkel.. Én bárkivel szívesen dolgozok, aki tehetséges!!! 

InterjúMajom:Bíteket is csinálsz,eladásra szánsz-e zenét? 

Tíkéj:Régebben el-el adogattam zenéket, de ma már csak szűkkörben. De amúgy a saját zenéimnek az alapjait valóban én csinálom. 

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod? 

Tíkéj:Hát ha már a zenénél tartunk.. Akkor az első az lenne hogy forduljon meg ez az egész kibaszott magyarzenei világ.. Jussanak előnyhöz azok, akik igazán megérdemlik (nem feltétlen magamra gondolok). A másik 2-t eltenném rosszabb időkre! (nevet)

InterjúMajom:Hol láthatunk téged legközelebb fellépni?

Tíkéj:Ezt még én sem tudom. Kaptam meghívást pár helyre, de mint említettem sajnos nincs annyi szabadidőm, hogy ezekre feltudjak méltóképpen készülni! Egyenlőre legyen pár olyan zene, amivel meg is éri fellépni! 

InterjúMajom: Ha valaki még nem hallott rólad,mit mondanál,miért téged hallgasson? 

Tíkéj:Nem kérek senkit arra, hogy halgasson. Lehet ha "kampányolnék" sokkal többen ismernének, de én azt szeretném ha a zeném fülről fülre terjedne, és ha egyszer berobbanok a médiában, sikítsanak hogy: JÁJJ ÉN ISMEREM!! (nevet) 

InterjúMajom: Milyen a civil Tíkéj,mivel foglalkozol szabadidődben? 

Tíkéj:Általában barátnőmmel vagyok, de igazából a szabadidőm nagy részét is a zene tölti ki, mivel bulizni nem nagyon szoktam már! (nevet)

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

Tíkéj:Aki eddig nem hallott, és kíváncsi, keressen rá a profilomra facen! Aki meg ismert eddig is, és hallgatott, azoknak meg csak annyit, hogy KURVAAA NAGYOK VAGYTOK! 

InterjúMajom: Tíkéj,köszönöm az interjút! 

Tíkéj:én köszönöm!!!!És köszönöm azoknak is, akik vették a fáradtságot, és végigolvasták! PEACEEE!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr553208617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása