InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Dilek Interjú

2012.02.01. 08:20 InterjúMajom

Mai vendégem Dilek,a MásszemszöG lemezekről ismerhetitek főleg.Lesz szó múltról,készülő albumáról,miegymás.Jó olvasást! :)

InterjúMajom:Hello,Dilek! 

Dilek:Üdv és üdvözlök minden InterjúMajom blog olvasót!

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól:Kinek vagy minek a hatására vetted fel a májkot?  

Dilek:Kezdjük ott,hogy először 2005-ben próbálkoztam meg szövegek írásával leginkább kisebb sikerrel. Kérdésedre a választ úgy kezdeném,hogy inkább kiknek a hatására "vettem fel a májkot". Anno a Heves reakció névre hallgató pétfürdői formáció
hatására kezdtem el én is írogatni. Nem tudom,hogy mennyire voltak ismertek,az biztos,hogy a mai napig jó kapcsolatban vagyok egy-két taggal. Később ebből a formációból kivált 2 tag alakította és a mai napig alakítja is a Vérfürdőt (Royal,Drezzick). Az ő munkásságuk nagy hatással volt rám a kezdetekkor,bár most sem tartok sehol,viszont sokat teszek azért,hogy ez ne így legyen és az idei évben remélem bizonyíthatok is. Emellett  a szövegeim már sokkal átláthatóbbak és jobbak mint pár évvel ezelőtt.

 

InterjúMajom:. Miért pont a repp? 

Dilek:.Hogy őszinte választ adjak a kérdésedre nem tudom pontosan behatárolni a válaszomat,viszont azt tudom,hogy nekem a rap,hip-hop egyfajta menedék.Menedék a hétköznapok elől. Én az a fajta ember vagyok aki kimondja amit gondol,viszont jobb szeretem leírni és elgondolkozni mind azon ami épp körülöttem van. Nekem ez a műfaj adja meg azt az élet színvonalat amit mindig is szerettem volna és továbbra is szeretnék. Ebben benne van minden amit egy ember érezhet,szívesen csinál. Gondolok itt a haragra,a dühre,örömre,bánatra,szenvedélyre,szerelemre,haverokra,barátokra és még sorolhatnám. Valaki versekkel,fotókkal,festményekkel fejezi ki magát én pedig a rap zenével! :)

InterjúMajom:Miért pont Dilek? 

Dilek:Mért pont Dilek a nevem?!ez egy remek kérdés. Egy filmben hallottam meg először ezt a nevet és megtetszett,nem csak a csengése miatt,hanem mert az a személy aki ezt a nevet viselte,igazán kitartó figurát alakított a filmben és úgy gondolom,hogy én is kitartó vagyok,ritkán szokott előfordulni,hogy feladjak bármit is,ha még is akkor az a bizonyos dolog sohasem érdekelt túlzottan. 

InterjúMajom:Nagy barátja vagy a MásszemszöG-ös srácoknak.Hogy találkoztatok és hogy került sor a közös trekkekre? 

Dilek:.Ezt a kijelentésedet teljes mértékben helyeslem,hogy nagy barátok vagyunk. Tréé-vel(MásszemszöG) már korábban is találkoztam,mikor én még egy veszprémi sráccal jártam felvenni a "zenéinket" Pixához Székesfehérvárra. Ez a formáció a Menetrend nevet viselte volna,de sajnos anyagi és egyéb gondok miatt nem lett belőle semmi. A találkozásunk 2007 magasságában történt először ha jól emlékszem,akkor párszor összefutottunk az utcán Tréé-vel és telóról mutatta meg a zenéit,ami akkor még kezdetleges volt ám nekem nagyon megtetszett. Kb. 2 évvel ezelőtt mentem fel Bézs-hez (MásszemszöG) aki az MG zenei atyja. Akkor történt,hogy Drezzicket (Vérfürdő) kísértem el Bézshez egy hang felvételre és akkor kérdeztem meg tőlük, azaz beszéltük meg hogy én is felmehetek ha esetleg adódik valami amit szívesen rögzítenék. Ez meg is történt eleinte csak külföldi előadók instrumentáljaira toltam,de a későbbiekben Bézs pörkölt alám pár remek és ütős bítet. Ha mondhatom így és azt hiszem mondhatom,Tréé meglátott bennem valamit,hogy ebből még akár valami jó is kisülhet,így az egyik albumukra (Jégakku) behívtak közreműködőnek,ami engem rohadt nagy örömmel töltött el mivel ez volt az első közreműködésem. Ezután több közreműködés is játszott oda-vissza,többek között meghívtak a srácok a Kontraszt című lemezre,a Pét-Palota közös produkciója PP - Ammóniacsákány és Másszemszög + Tibes közös alkotása a Szérum lemezen is közreműködöm. Mai napig is úgy vagyunk,hogy elmegyünk inni egy jó nagyot,összejövünk reppezgetni szóval mondhatom,hogy kiforrt a kapcsolatunk az évek során és ennek örülök!

InterjúMajom:Dilek szólólemez nincs még.Lehet rá számítani? 

Dilek:Nincs még szólólemezem,de már készülget. Sajnos elég régóta. A felvételeket a MásszemszöG Home Studio-ban rögzítem és nem mindig úgy alakulnak a dolgok ahogy azt az ember szeretné. Ennek annyi az oka,hogy mindannyian melózunk teljesen eltérő időpontokban így nem annyira könnyű egyeztetni,hogy kinek mikor jó. De megoldjuk,ügyesek vagyunk! Az idei év tavaszára,vagy nyár elejére szeretném összerakni az albumot. Én úgy gondolom,hogy jó lesz és nem csak azért mondom mert az enyém lesz.Nagyon jó alapok lesznek rajta Bézs barátomnak köszönhetően és Baron is pirít rá 1-2 zúzós alapot. A közreműködőkről annyit,hogy még nem végleges ami meg van,lehet lesznek még rajta,viszont annyit elárulok,hogy Bézs alapra Tréé-vel odaveretünk egy lazát!

InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy szöveget,mi a metódus? 

Dilek:Nálam ez úgy működik,hogyha nincs ihlet neki sem állok írni. Nem erőltetem,mert abból semmi jó nem sül ki. Úgy gondolom,hogy annak semmi értelme ha azt írom meg ami nem én vagyok,amit nem én akarok. Leggyakoribb példa arra,hogyan is írok szöveget az az,hogy már kész van az alap,szól a hangfalból,csak arra figyelek minden mást kizárok és gondolkodom. Először kitalálom a témát,aztán a kulcs szavakat,a mondanivalót és végére összeáll a szöveg. Sosem végleges amit megírok,valami mindig piszkálja a csőrömet és kijavítom. 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon? 

Dilek:Erre a kérdésre nem akarom túlságosan kifejteni a válaszomat,ezért inkább csak felsorolom: MásszemszöG,Káva,Norba,Steve,Day,Siska,Hősök,Hiányzó Láncszem,Szérum(MásszemszöG + Tibes),Busa Pista,DSP,NKS,Punnany Massif,Ketioz. Hirtelen ennyi. Őket tartom tehetségesnek és elismertnek is egyben. Nyilván van még több tehetséges előadó csak én személy szerint még nem hallottam őket.

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál? 

Dilek:Sajnos a magyar rap-et vagy hiphop-ot nem becsülik meg annyira hazai pályán, inkább úgy mondom,hogy itthon,mint bárhol máshol. Minden ilyen műfajban jeleskedő előadó próbál ezért többet tenni, hogy az emberek megkedveljék a stílust, de ez nagy részben nem rajtuk múlik. Amit nem értek meg hogy ha valaki rap műfajban tevékenykedik azt egyből összekötik a droggal,azzal hogy tini lányok picsájáról szívja fel a kokaint stb. Ez egy marha nagy hülyeség én úgy gondolom. Bár másfelől jókat nevetek az ilyesfajta kijelentéseken, mivel itt dől el az,hogy ki mennyire jártas ezen a területen. Amit igazán megváltoztatnék az a felesleges gengszter rap. Ismétlem,hogy a felesleges. Nekem nincs bajom azzal ha valaki ezt csinálja,az ő dolga,ezt szereti és ahogy elnézem sokan komálják. Viszont attól,hogy a XY-nak a haverja lopott a közértből 2 liter tejet még nem lesz gengszter plusz ha még mellé ír egy 16 soros szöveget otthon és feltolja telefonra. Ezzel még nem is lenne baj alapjáraton,mert biztos erre is vevő lenne egy-két ember. Csak NE adná a mű gengsztert. 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről? 

Dilek:Nekem nagyon bejönnek a kisebb és nagyobb szabású magyar hip-hop bulik,mivel a fellépők odateszik magukat,nem okoznak csalódást hisz azzal csak elkergetnék a közönséget. A közönség viszont nagyon hálás. Kívülről fújja a szövegeket,tombolnak,"kulturáltan" viselkednek bár van amikor én is elég ocsmány szoktam lenni de hát ki nem...hehehe! Viszont ami abszolút pozitív,hogy én speciel nem voltam még olyan hip-hop, rap buliban ahol verekedés lett volna. Kisebb kötekedések történtek ,de soha nem volt az hogy pár mondattal ne lehetett volna tisztázni a dolgot. Én azt mondom inkább ez mint hogy szenny részegen neki álljak vagdalózni pár idegen formával!

InterjúMajom:Mit tanácsolnál annak,aki most venné fel a mikrofont? 

Dilek:Mivel én is kezdő vagyok és nem sok tapasztalattal rendelkezem, így a tanácsom is elég szegényes, de azt mindenképpen elárulom,hogy úgy elkezdeni ezt a stílust (vagy bármilyen stílust) nem lehet ha valaki csak fel akar vágni vele. Ezt tényleg csinálni kell szívből,oda kell tennie magát az embernek és nem szabad hanyagolni. Persze vannak időszakok mikor nincs ihlet, de az nem azt jelenti, hogy fel is kell adni. Ami legalább ugyan ennyire fontos,hogy kell aki támogasson. Mellettem mindig ott voltak és ez sok erőt adott,lelkesedést. Harmadszorra pedig azt mondanám,hogy az ember mindig csak magát adja,ne a kamut,ne azt ami a divat,csak is kizárólag magát.

InterjúMajom:Milyen a civil Dilek,mit csinálsz szabadidődben? 

Dilek:Hogy milyen is vagyok?!  Ez a kérdés még akkor is felkészületlenül ér amikor van időm felkészülni.  hehe! Igazat szólva,sokat melózom Székesfehérváron plusz ugyan itt tanulok Logisztikai Műszaki Menedzser szakon. Amikor épp nem dolgozom vagy tanulok,akkor otthon töröm a fejem egy újabb témán,szövegeket írogatok és legtöbbször a haverokkal lógok a kocsmában és vedeljük a sört,mert megérdemlem! Semmi különös nem történik az életemben,teljesen átlagos,de azon vagyok,hogy ezt az átlagos életrendet felborítsam és néhány hétvégén szokott is sikerülni! 

InterjúMajom:Nem érdekel kire/mire,de te eljársz szavazni? 

Dilek:Eddig egyszer voltam szavazni,de nem nagyon hat meg a dolog. Nem hinném hogy az én egyetlen szavazatomon múlna bármi is. Ennek az esélye nagyon kicsi!Érdekel mi lesz velünk mi lesz az országgal, mert lassan 22 éves fejjel kell hogy fogalmam/fogalmunk legyen az egészről,hogy mi történik körülöttünk. Csak annyira törődöm vele,hogy az még egészséges legyen!Túl sok ember megszállott a politika terén az meg soha nem hoz semmi jót!Viszont nagyon gondolkozom azon hogy a következő szavazásra elmenjek e,bár lehet el kéne a mostani helyzetünket elnézve!

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

Dilek:.Üzenem a kedves olvasóknak, hogy gyakran nézegessétek az InterjúMajom blog oldalát,mert sok érdekes és új formával ismerkedhettek meg az interjúkon keresztül,mint pl. velem! Had legyen nagy a pofám egy picit!:DKomolyra fordítva a szót!Előre is köszönöm mindenkinek aki ezt az interjút elolvasta vagy el fogja olvasni!

InterjúMajom:Lehetőséged van Bigup-ot küldeni.Kiknek szóljon? 

Dilek:Hatalmas Big up-ot küldenék Másszemszöges srácoknak akiknek rengeteget köszönhetek,nagyon sok oda adást és támogatást. Nélkületek sehol nem lennék fiúk,köszönöm!Szeretném megköszönni kedves szüleimnek, akik megmutatták,hogy bármit el lehet érni, ha az csak egy apró dolog is.  Big up minden pétfürdői és várpalotai lakosnak akik támogatják a hip-hop csapatokat,vagy a feltörekvő tehetségeket hiszen ők az első számú közönség,nélkülük sehol nem lennénk!

InterjúMajom:Dilek,köszönöm az interjút! 

Dilek:Én köszönöm szépen a lehetőséget! Nagy pacsi az InterjúMajom blognak!Szevasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr944042118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása