InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Bellow Interjú

2012.06.24. 16:34 InterjúMajom

Mai alanyom az Ill Company és a NyersSzavak kötelékei közé tartozó Bellow.Remek zenéi vannak a srácnak,érdemes figyelni rá!Olvasd tovább az interjúért!

InterjúMajom:Légy üdvözölve,Bellow!
Bellow:Szevasz!

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Honna jött neked képbe a repp?
Bellow:Nekem a repp/reppelés 5éve jött be,Tay belevitt. Mutogatott pár zenét, megtetszett és innestől
evidens volt az számunkra hogy ezen az úton nekünk el kell indulni.

InterjúMajom:Miért pont a rap?
Bellow:Magába vonzott már régen is.Az öltözködés(még ha néha nemis látszik rajtam (nevet) ),a nyers való, a ritmus. A szókimondás lenagyobb lehetősége a  mai fiatalság számára. Kifejezhetem vele az épp aktuális érzéseimet, még ha azok vulgálisak is néha.

InterjúMajom:Miért pont Bellow?
A nevemnek nincs túl nagy története. Lepattantunk a srácokkal fürödni egyet, és jött az ötlet hogy videózzuk le egymást hogy ki tud nagyobb hasast ugrani. Én valahogy mindig a képben voltam. A videón a "Csabi mindig BellowG a képbe" nevet kapta. Innestől elkezdtek ezen a néven szólítani, és hát rámragadt. Itt térnék ki a nevem kapcsán, hogy sokak szájából hallom a "Beló" megszólítást. Üzenem hogy az "Biló", szoval ha kérhetem ez ragadjon meg a köztudatban.



InterjúMajom:Sok trekk látott már napvilágot tőled.Mikor gyűlnek össze a számok egy albummá?
Bellow:Valóban szeretek kipakolni zenéimet mert jóleső érzéssel tölt el ha valaki megdícsér. Nagy valószínűséggel a  nyáron hallható formátumbam kaptok tőlem egy pár számot tartalmazó kislemezt, közreműködőkkel.

InterjúMajom:A NyersSzavak csapat tagja is vagy.Hogy találkoztál MIshop-al és hogy döntöttetek úgy,hogy együtt nyomjátok?
Bellow:A Mishop kollegával az iskola kapcsán volt sikerem megismerkedni. A gimnázium első évében kovácsolódtunk össze. Először még nem is a zene volt a fő irány, mivel nem mozogtunk egy stílusban ebben a részben. Később,ahogy összebarátkoztunk elmondtam neki hogy én mit is csinálok, neki ez megtetszett. Mutattam neki pár rapzenét, és ő is egyből ráérzett az ízére. Megírta az első szövegét, innestől jött az ötlet hogy mi egy csapatban dolgozzunk.



InterjúMajom:Nagyon sok számod Tay által lett producerálva.Vele hogy jött a kapcsolat?
Bellow:Mikor még a földből is alig látszódtam ki, mi már jó kapcsolatot ápoltunk. Vele kezdtem el a zenélést. Itt említenék meg egy másik figurát, Smallrice-t. Őis tagja volt az akkori csapatunknak, ami a Generation névet viselte. Rendkívül nagy tehetséggel van megáldva Tay, mint alapzene szempontjából, mint a szövegelésben.Nagyon szeretek az alapjaira reppelni, mert megvan benne mind az amit keresek: indulat, dinamika, minőség, érzelem. Sokat köszönhetek neki, innen is tiszteletem nyilvánítom neki.

InterjúMajom:Az Ill Company kiadó tagja is vagy.Hogy kerültél be ide?
Bellow:Volt szerencsém megismerni Barhx-ot. Ment a spanolás, sok nevetés stb... Ez addig fajult el, hogy elkészítettük a "Csumi Lányok" című számunkat. Innestől belekóstoltam vele a közös munkába is. Ő az ill Company egyik alapító tagja. Szívesen látott maguk között, és én elfogadtam a felkérést.

InterjúMajom:Videoklipped nincs jelenleg.Van tervben?
Bellow:Igen van. Az első videó anyag nem egy szóló dologhoz fog kötődni, hanem egy több MC-s prodkcióhoz, amiről egyenlőre nem beszélnék túl sokat, legyen meglepetés. Ha ezzel készen vagyunk, szintén a nyár folyamán lefogjuk forgatni az első szóló videóklippet is.

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon?
Bellow:Nem szívesen emelek ki senkit. De a saját körömből mindenképp egy pár embert megemlítenék: Mishop,Tay,Barhx,Flemm,Krella,Knozah 'B,Fako,FFK stb... Ezek az általam ismert előadók, és fontos hogy feltörekvők. A "nagyok" közül mindenki döntse el hogy mi neki a szimpatikus.

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál?
Bellow:Elég kevés figyelmet fordítanak a magyar hiphopra. Ezen mindenképpen.



InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?
Bellow:Csak a saját tapasztalataimból tudok meríteni. Azokon a bulikon amin magam is fellépőként vettem részt csak pozitív dolgokat tudok mondani. Persze mindenhol vannak/voltak problémák /hangosítás stb../ de alapjában a hangulat mindenhol remek volt, élvezetes.

InterjúMajom:Nem érdekel kire/mire,de te eljársz szavazni?
Bellow:Én az ilyenekből inkább kimaradok, nem az én szavazatom fog dönteni egyiknél sem, sőt az sem biztos hogy a nép dönt (nevet).

InterjúMajom:Milyen a civil Bellow,mit csinálsz szabadidődben?
Bellow:Régen rengeteget sportoltam. Atlétika, Kosárladba, Ladbarúgás,Kickbox stb.. Ma már ez sajnos alábhagyott, és ha tehetem a barátaimmal/családommal vagyok, ha van akkor épp a barátnőmmel.(most sajnos a szinglik életét követem) Szeretek filmeket nézni,sorozatokat (Family Guy minden mennyiségben!!!) Szeretek bulizgatni, napon sütkérezni. Most a nyár vonz magába, alig várom hogy lapozzak a naptáron és a Július 1 köszönjön szembe.

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod?
Bellow:Az első egy élhetőbb ország. A második, hogy mindig legyen a zsebemben éppen annyi pénz mint amennyit fizetnem kell. A harmadik még 10 kívánság (nevet).

InterjúMajom:Mit tanácsolnál annak,aki most kezdene el a reppel foglalkozni?
Bellow:Azt, hogy ebben a helyzetben nagyon nehéz lesz. Aki most kezdi el, annak valami nagyon újat és egyedit kell hozni, mert ma már nagyon sokan reppelnek, és a legtöbb ugyan arról. De megéri nem feladni, és tolni a szekeret, befog érni a gyümölcs.
 
InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?
Bellow:ITT A NYÁR. maximálisan élvezzétek ki minden percét. Énis ezt fogom tenni (nevet).

InterjúMajom:Tervek a jövőre?
Bellow:Szeretnék főiskolára menni, jelenleg a szóbeli érettségi a cél, hogy minden simán menjen. A másik ugyebár a kislemezt kidobni, után kiderül mit hoz az élet (nevet).

InterjúMajom:Bigupot kiknek küldesz?
Bellow:Minden hallgatómnak, aki szereti a zenéimet, aki végig olvasta ezt az interjút. Imádlak titeket!

InterjúMajom:Bellow,köszönöm az interjút!
Bellow:Én köszönöm! 

bellow.jpg
 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr354608188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása