InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Kulcsár Alex Interjú

2013.01.02. 19:24 InterjúMajom

Kulcsár Alex neve sokaknak ismeretlen lehet.Ő az a Hip-Hop rajongó,akit szívét-lelkét beleadja az egészbe,sok helyen megfordult már csak egy előadó miatt.Számomra ez példamutató így megérdemli hogy helye legyen az oldalon.

InterjúMajom:Hello,Alex!

Alex:Csáó,papa!

InterjúMajom:Honnan jött a rap iránti szenvedélyed?

Alex:Fuu! 13 évesen hallgattam először igazán rap zenét, de az még külföldi volt. (Eminem) Aztán nézegetettem a magyar rappereket is, és megtetszett maga a műfaj. Azóta nagyon erős érzelmek kötődnek hozzá!

InterjúMajom:Garage rajongó vagy,ezt nem nehéz észrevenni.Hogy ismerkedtél meg a csapat zenéjével?

Alex:Így van! 2009-ben hallottam, először Garage zenét, amikor egy bizonyos dolog miatt nem voltam, jó formában. Na szóval, akkor hallottam meg Essemmtől az Ő volt c. számot. Az egész Rockstar album "megütött". Amikor meghallottam ezt a zenét egyszerűen nem bírtam abbahagyni, és sikerült talpra állni. Hihetetlen érzés, mikor meghallok egy új Garage zenét.

InterjúMajom:Hogyan látod a magyar Hip-Hop helyzetét? 

Alex:Feltörekvőnek. Egyre több zene és album készül. Nagyon sok jó előadó van, akiket tisztelek, de rengeteg olyan van, akinek felesleges megvennie a mikrofont. Félő, hogy ez a műfaj is hanyatlani fog egy idő után mint más műfajok.

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról és a közönségről? 

Alex:Voltam már olyan buliba, ahol nem kellett volna. Például, nekem halálom az, ha egy hip-hop bulin diszkó zene szól. És sok olyan ember van ott,akiknek közük nincs a zenéhez. De persze ennek van az ellentetje is. Több olyan buliba voltam, ami bár még most is folytatódna (nevet).

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánság?

Alex:Az összes Essemm koncerten ott lenni.Illetve,hogy mind a családom,a barátnőm és a Garage összes tagja hosszú,boldog életet éljen és folytassák a kitűnő munkáikat.

InterjúMajom:Mivel töltöd a szabadidődet és mi mozgat meg a rapen kívül?

Alex:Szabadidőmben leginkább spanjaimmal mozgok,illetve barátnőzök.Ami még nagyon megmozgat,az az Amerikai Football amit sportoltam.

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

Alex:Kívánok mindenkinek sikerekben gazdag boldog újévet, és aki teheti, minél előbb menjen el fellépésekre, mert sokkal életszerűbb mint a mai diszkók.A GARAGE tagoknak is BUÉK, illetve remélem minél több albumot kiadnak 2013-ban is. Essemm, Cheat, Progresta, Süti, RA,Káva tagoknak az életmentést.Köszönöm.Csókoltatok mindenkit.Ricot is Angliába,Makaroninékat,Lazyt,akik mind együtt működnek a GARAGE-al.Kiss Barninak Makóra meg annyit,hogy ő se hagyja abba az utazgatást!Flemm Lacit üdvözlöm!

InterjúMajom:Alex,köszönöm az interjút!

Alex:Én köszönöm szépen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr394992728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása