InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

в-αят Interjú

2013.01.01. 20:22 InterjúMajom

Az idei évet egy nagyon tehetséges művésznővel kezdem.Nagyon sok mindenkiről készített már rajzot,itthoni előadokról,külföldiekről.Érdemes rálesni a rajzaira,én személyszerint nagyon csípem őket.

InterjúMajom:Üdv az oldalon,csapjunk is a közepébe.Hogy jött neked ez,hogy Hip-Hop arcokról csinálj rajzot és felpakolt egy külön oldalra?

в-αят:Azt tudni kell, hogy általában a zene inspirál. Ha rajzról, ha öltözködési stílusról van szó, a hangulatomat is épp ez alapozza meg. Röviden meghatározó szerepe van a mindennapjaimban. Az első "Hip-Hop arcokról" készült rajzom a Káva volt. Megfogtak a Psziché c. lemezükkel, így gondoltam megérdemelnének egy dekorációt a szobám falán. Mivel posztert nem lehetett róluk szerezni, kinyomtatni egy képet meg mégsem az igazi, ezért kezembe vettem egy papírt és egy ceruzát.
Maga a в-αят nem teljesen komoly okkal indult. Szimplán tetszett, hogy a rajzaimra pozitív visszajelzéseket kaptam az ismerőseimtől, így felmerült bennem a kérdés, hogy miért ne mutátnám meg azoknak is, akik hasonló zenei stílusban mozognak, mint én. Nem számítottam arra, hogy később rajzot kérnek tőlem olyanok, akiket épp hallgatok és hogy ennyi ember csatlakozik az oldalamhoz.  

Scarface.jpg

InterjúMajom:Én személyszerint odavagyok a rajzaidért.Hogy jött neked ez a művészet iránti szeretet?

в-αят:Kiskoromban egyenesen utáltam rajzolni. Óvodában pl. a jelemet is a mellettem ülővel csináltattam meg, míg a többiek nem figyeltek. Aztán jött a suli, új érdeklődési körök és leesett állal néztem hogyan rajzolnak mások. Én is olyan tehetséges akartam lenni, rengeteg fantáziát láttam benne. Nem jártam/járok művészeti suliba, még rajz órám sincs. Tisztában vagyok vele, hogy még van mit fejlődnöm, nem is leszek soha megelégedve magammal. A sok pozitív kritika visz előre, emiatt éri meg folytatni, ez ad löketet, hogy ne álljak le vele. 

InterjúMajom:Térjünk el egy kicsit a művészettől.Kiket szoktál hallgatni akár itthonról akár külföldről?

в-αят:Kedvencek közé tartozik a hazai előadók közül a DSP. Velük kezdődött minden, őket hallgattam először anno 13 évesen. Nem hagyhatom ki a Garage tagokat sem, illetve az NKS-t, valamint akitől egy idézetet szeretnék magamra tetováltatni, The Steve.
Külföldről pedig azokat emelném ki, akik a rapen kívül a Hip-Hop, R&B vonalakat képviselik. (Wu-Tang, 2Pac, Joe Budden, Busta Rhymes, Ciara és még sorolhatnám).  

 

InterjúMajom:Milyen vagy civilben,mit csinálsz szabadidődben?

в-αят:Egyszerű, átlagos személynek tartom magam. Jellemző rám az "úgy adok, ahogy kapok" szöveg.
Szabadidőm jelenleg alig van. Most érettségizem, így ritkábban járok szórakozni. A barátaimat persze nem hanyagolom, rájuk mindig próbálok időt szakítani. 

InterjúMajom:Arra nem gondoltál még,hogy esetleg album borítókat tervezz?  

в-αят:Szoktak keresni ilyen dologgal kapcsolatban, amit szívesen elvállalok, ha belefér az időmbe. 

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenen a 3 kívánságod?  

в-αят:Ha már itt az új év, szeretném, ha a mostani jobban sikerülne, mint az előző. Ne kelljen folyton más miatt aggódni, egy kicsit nyugodtabb, boldogabb legyek.
"Mi magunk legyünk a változás, amit látni szeretnénk a világban"-Ezzel az idézettel megfogalmazva, nekem ennyi elég is lenne. 

InterjúMajom:Mi a véleményed az itthonri hip-hop közegről,bulikról?

в-αят:A környéken, ahol lakom sajnos kevés a hip-hop arc. Ezért járok messzebb helyekre bulizni. Legutóbb Budapesten voltam, az OMF-en. Az ilyen nagyobb partyk általában komolyabban vannak megszervezve, ütősebbre sikerülnek.
Viszont elveszi a kedvem, ha "divatrappereket" látok, ami mostanában egyre többször fordul elő. Killakikittes pólót felvenni egy piros csőgatyával, srác?! Na ne már! Ami még határozottan taszít, ha olyas valaki veszi kezébe a mikrofont, akinek semmi tehetsége a zenéhez. Ha a tartalom és a forma mind egyenlő a nullával, inkább üljön le velem, megtanítom rajzolni.  

Nyelvtan.jpg

InterjúMajom:Mit üzensz az olvasóknak?  

в-αят:Az üzenetem az olvasóknak az, hogy ha örömmel csináltok valamit, merjétek feltenni a lécet! Mélypontok mindig lesznek, de ha igaz, fiatal korában Kobe Bryant sem volt mindig első, sőt volt, hogy be sem került a csapatba. Értitek mit akarok ezzel mondani, ugye?  

InterjúMajom:BigUp-ot kiknek küldesz?  

в-αят:Először is mindenkinek, aki csatlakozott a B-ARTHOZ.
Akik segítettek, hogy sok-sok emberhez eljusson a rajzom és az imádott előadóimnak, akik ihletet adnak a firkáláshoz. 

InterjúMajom:Köszönöm az interjút!  

в-αят:Én köszönöm!

B-Art.jpg

 в-αят FaceBook

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr344990842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása