InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Kreck Interjú

2011.02.09. 12:16 InterjúMajom

 Kreck interjú   

Inerjúalanyom Kreck,aki szerintem meghatározó enyénisége a magyar repp-nek.Tavaly megjelent nagylemeze az Igaz és Egyszerű címet viseli.Beszélünk zenéről,barátságról,a magyar hip-hop helyzetéről. 

1.Hello,Kreck!
Sziasztok!
2.Mesélj kicsit a kezdetekről!Hogyan kerültél kapcsolatba a rap zenével,és miért választottad inkább a producerkedést?
2005ben vettem fel az első dalt. A reppet előtte már bőven hallgattam.Inspiráltak előadók és én is
úgy gondoltam ,hogy szeretném ezt csinálni. Semmi extra történet.
A producekedést választottam volna a rap helyett? Ilyet szerintem én sehol nem mondtam. Pusztán annyiról van szó,
hogy a zenét a sajátomnak szeretném tudni minnél jobban. Ezért kezdtem el instrukat csinálgatni elsősorban magam alá.
Ez csak egy része a reppes okosságaimnak.

3.Hogy kerültél kapcsolatba Yugoval?
Az égijáratra vettük fel Nekünk más című számot Riddlerrel és ő akkor Yugoval a Gyász című tracket rögzítette.
Itt a studióban ismerkedtünk meg, aztán így tovább..

4.Yugoval kidobtatok egy Álomból Halálba EP néven futó kislemezt.Mik a visszajelzések ezzel kapcsolatban?
Hát már régen volt, ez tényleges madártávlat. Én úgy gondolom vegyesek voltak a visszajelzések, de 
többségben voltak a pozitív reakciók.
5.Lesz-e esetleg ennek az EP-nek folytatása?Teszem azt,egy hasonló felépítésű nagylemez?
Én megmondom őszintén nem nagyon látok erre reális esélyt. Azonban az oldalunk frissül, meg jönnek még
bootleg dalok.
6.Ha azt mondom:Igaz és Egyszerű,mit jut róla az eszedbe?
Ha ezt mondod, akkor erről saját magam jut az eszembe. Egy jó 
korszak az életemben, amikor sok magot ültettem el ezekbe a zenékbe.Ahogy reppeltem " megértem, hogy az életem itt tart most".
Azt a "mostot" egy éve írtam, és nem rég mondtam ki hogy igen, most tart itt.
Szeretem ezt a lemezt, és erre tényleg büszke vagyok. 


7.Mik a visszajelzések ezzel a nagylemezzel kapcsolatban?
Hát hála Istennek szerencsére nagyon pozitív és a mai napig rendelik a lemezt amit köszönök is mindenkinek aki megtisztel ezzel.
8.Hol vetted fel a trekkeket,mi alapján választottad a közreműködőket a nagylemezre?
Itthon vettem fel, a saját hangcuccaimmal, ezt hívom én poénosan KreckLand studiónak. Közreműködöket, csak 
olyanokat akartam akiket ismerek személyesen is. Persze az sem volt mellékes, hogy szeressem amit csinálnak. Így lett ebből Szószólók, Riddler és Yugo.
9..Eddig van 2 Kreck nagylemez,tervben van még egy nagylemez...Klippben nem gondolkoztok?
Tervben mindig van lemez. Március 28-án fog megjelenni a következő album Életet! címmel. 
ez egy 10 trackes a netről letölthetős album lesz.Egyelőre erről nem szeretnék beszélni, de teljesen más lesz mint az igaz és egyszerű.
Videoklippen is már kezdek gondolkozni, bár eddig nem annyira erőltettem. Szerintem egy éven belül lesz.
10.Hogyan látod a magyar hip-hop helyzetet? Esetleg mi az, amin változtatni kéne? Legyen szó előadókról, közönségről vagy party szervezőkről.
Változtatni semmin nem kéne.A magyar hiphop( és más is) azért tart itt ahol, mert mindenki mindig csak változtatni akar. 
Fejlődni kéne végre, az visz előre. Vannak számomra nagyon értékes előadók akik nem kapnak annyi teret mint azok akik "számomra"
nem igazán érdemlik meg az elöttük álló közönséget.
11.Bár te sem vagy öreg, de mégis adott a kérdés, vannak kedvenc fiatal előadóid/csapataid akikre érdemes lesz odafigyelni?
Fiatalok nagyon nincsenek, de örülnék annak ha itt sorolhatnék több nevet is.
12.Mesélj kicsit a civil Kreck-ról is!Mit dolgozol,hol laksz,van-e barátnőd,szeretsz-e sportolni,és milyen filmeket szeretsz-példákat is mondhatsz!
Na akkor mennyünk sorba. Munkámat leírni hosszú lenne, Székesfehérváron lakok, nincs, szeretek és örülök hogy végre jó idő
van, így lehet menni kosarazni, üvegtigris, batman, történelmi filmek. Jelenleg ennyi.
13.Kreck,köszönöm az interjút! 
Én köszönöm a lehetőséget. 

Kreck-kel kapcsolatos oldalak:http://www.metamorfmusic.hu/  http://www.myspace.com/kreckkre 

 

                                                

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr372648923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása