InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Barhx Interjú

2012.03.24. 13:45 InterjúMajom

 Mai alanyom az Ill Company soraiba tartozó Barhx.Szó lesz sok mindenről! 

 

InterjúMajom:Üdv, Barhx! 

Barhx:Csumi!

 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól. Hogyan kezdődött nálad a reppes élet? 

Barhx:9 éves voltam mikor az m1-en futó zeneműsorban megláttam Eminem-Stan című számát...Onnantól kezdve rávoltam tapadva, hallgattam még Cypress Hill-t is, de a bátyám révén hamar hozzájutottam a magyar vonalhoz is …Sub Bass Monster-Félre az útból lemezét sokáig koptattam, egyszerűen bevonzott a stílus, a lazaság,  öltözködés, de legfőképpen a nyers véleménynyilvánítás….

 

InterjúMajom:Miért pont a repp?
 Barhx:Hát ez egy folyamat volt, hallgattam rap zenét, és egyszer csak elkezdtem én is…
Édesapám író, és meg kell hagyni, jól küldi az öreg ( nevet) szerintem van, amit örököltem, emellett sokat köszönhetek a bátyámnak, elindított, ösztönzött, az első fellépésem egy, az ő általa is rendezett Celofán Kollektíva partin volt.Ahogy telt az idő, rájöttem, hogy ebben tudok igazán megnyílni.Vannak olyan érzések, gondolatok, amiket másképp nem tudnék kifejezni, ha írok, akkor kelek csak igazán életre.

 

InterjúMajom:Az Ill Company alapítója vagy, ha jól tudom. Mi motivált egy kiadó megalapításában és milyen alapon választottad be a tagokat?  

 Barhx:Hát tudod, ahogy ismertem meg a körülöttem mozgolódó reppes arcokat, kialakult egy kör, ahol nagyjából mindenki vágott mindenkit, és meg volt a szimpatizálás is, én csak összeraktam a „puzzle-t”. Az alaptagok adottak voltak emiatt, közben volt, aki más úton folytatta, és csapódtak hozzánk új arcok is, akiket valaki ismert mindig a labelből,így megbeszéltük, hogy ki illik bele az általunk elképzelt képbe és ezt úgyis alakítottuk.
Mint tudjuk, az itthoni közönséghez elég nehezen jutnak el az újabb generáció produkciói, és úgy gondolkodtam, hogy egymást segítve, reklámozva, illetve közreműködésekkel, egy kiadón belül hamarabb utat tör magának a tehetség.


InterjúMajom:Kicsit más vizekre evezünk. ETaP. Hogy jött az ötlet, hogy egy kicsit élőzenésebb csapat tagja legyél?

 Barhx:Ez sem mai történet, mindig vonzott az élőzene, a lehetőségek tárháza.
A zenekar motorja, Karkusz Ádám volt, aki annak idején meginvitált, egy baráti körben mozogtunk, és látott bennem fantáziát. Leugrottam egy próbájukra és hamar összehaverkodtunk, onnantól együtt mozgunk, tán ez volt 2007-ben, azóta bővült a zenekar, változott a zenénk, jártunk sok helyen.Fontos tudni, hogy itt csak porszem vagyok a gépezetben, reméljük majd egyre nagyobb, de a zenekar a sokrétűségre törekszik, keverjük a stílusokat, legyen szó hiphop-ról, break-ről, dnb-ről, de a jazz motívumai is megtalálhatóak a zenénkben. 

 InterjúMajom:Várhatunk-e újdonságokat ettől a csapattól a közeljövőben?

Barhx:A lemezen dolgozunk, remélhetőleg nyáron már hallgatható lesz, illetve megfordulunk fesztiválokon is.

InterjúMajom:Úgy hallom, tervezed a szólólemezedet. Hogy áll jelenleg a project, mit lehet tudni róla (közreműködők, producerek)?

 Barhx:Jaja, szeretnék kiadni 2012-ben egy hanganyagot, nagylemeznek tervezem, de ez még időközben változhat. Szinte minden téma megvan, szövegek is vannak készen, alapokat gyűjtöm, az egyik legfontosabb része, szeretném, hogy a szöveg és a zene között meglegyen az egészséges összhang. Közreműködők és producerek lesznek az Ill-ből biztos, másokat is tervezek, de az egyelőre titok.

 

InterjúMajom:Klippet láthatunk-e tőled a közeljövőben?

 Barhx:Fogtok!

 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon?

 Barhx:Mindenkit, akivel együtt dolgoztam, az Ill Company-t feltétlen, de akiket külön kiemelnék az a Nyersszavak ( Bellow, Mishop) formáció, kevesen tudnak még róluk, de nagyon éhesek a sikerre, menetelnek, és mindkettőjük veszett! Akit még megemlítenék az Tay, ha ő túllép a saját maga szabta határain nagyon sokan megfogják ismerni a zenéjét, és egyben őt is, mert a szíve-lelke benne van mindenegyes cuccában!

 

InterjúMajom:Ehhez kapcsolódik a következő kérdésem, miért bomlott föl a SajátElw?

Barhx:Ez egy folyamat volt tulajdonképpen, az a nagy hév, tervek, mivel elkezdtük a közös pályát, idő közben karcsúsodott, július végén dobtunk ki utoljára számot, megértésbeli problémák, bizalmatlanság, és személyes gondjaink akadtak, amit nem megfelelőképpen kezeltünk, így elkezdtünk más irányokba mozogni, és ha még mindkettőnkben meg is maradt a remény, a nulláról kellett volna építkeznünk. Nem haladtunk, és ő végül úgy döntött jobb ez így, megbeszéltük a dolgot és mindenki ment a maga útjára.

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?

 Barhx:Valahol van hiphop élet, valahol nincs….tehát szervezésben van mit fejlődni!

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változatnál?

 Barhx:Elégedett vagyok, bár sok a szutyok, egyre több a magát mc-nek valló, két forintos produkció, de aki töretlenül csinálja, eléri a célját. Talán közelebb engedhetnék a tűzhöz a tehetségeket…
Több buli nagyfellépővel, előtte feltörekvő csapatokkal!

 

InterjúMajom:Mondj 5 MC-t, akik nagy hatással voltak/vannak rád!

 Barhx:Em, Steve, és a Kezdet két Phia, és persze azok, akik körülvesznek!

 

InterjúMajom:Hol láthatunk téged legközelebb fellépni?

 Barhx:Április 13 Szolnok Jubileum Bowling Center

 

InterjúMajom:Rajta leszel-e valaki készülő cuccán?

 Barhx:Jelenleg nincs ilyen felkérésem, ezek lecsengtek, habár a Madafaktúra lemeze nyáron lesz kiadva, a Célra tarts c. számuk, amiben közreműködöm, már fent van a világhálón.

 

InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy szöveget, mi a metódus?

 Barhx:Általában meghallok egy zenét, és az visz magával, van hogy azonnal megírom, és közben kialakul a téma, de van hogy kitalálom a témát, és gondolkozom rajta, és ha megvan az alapzene amellyel eltudom képzelni, már csak kiírom magamból…

 

InterjúMajom:Milyen a civil Barhx, mit csinálsz szabadidődben?

 Barhx:Szeretem a nőket, (nevet) amúgy focizok, amikor tehetem, teljesen kikapcsol,Family Guy felsőfokon, meg persze lógok a spanokkal, van, hogy iszunk is….Nem tudom szükséges-e Krellát idéznem…

 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?

 Barhx:Járjanak nyitott füllel, és tanuljanak meg élni, mert itthon nem könnyű!

 

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz?

 Barhx:A családnak, nélkülük sehol se… az ILL-nek, a CK-nak, az E.T.A.P-nak, spanoknak, a belevaló gádzsiknak, neked és persze mindenkinek, aki hallgat!

 

InterjúMajom:Barhx, köszönöm az interjút! 

Barhx:Én köszönöm a lehetőséget,pacsi! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr544337026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása