InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

NineOne Interjú

2011.06.07. 11:24 InterjúMajom

NineOne neve lehet kicsit idegennek tűnik nektek.Gyöngyösi bítméker,a SzóSzólók legújabb lemezén mind az ő bítjei fognak szerepelni.Vele beszélgetek most tehát.

InterjúMajom:Hello NineOne!


 NineOne:Szia, illetve sziasztok !

InterjúMajom:Téged bítmékerként tisztelhetünk, minek hatására kezdtél el bíteket csinálni, hogyan jött a rap zene iránti szereteted?

NineOne:A rap zenét, kedves Apukám miatt szerettem meg, 2001-ben kaptam egy "Hip-Hop Mission" kazettát, ami által pár, akkoriban kincsnek számító zenére találtam.
Előtte is hallgattam reppet, de ez volt a mérföldkő a zenei ízlésemben. A bítmékeres dolog pedig 2-3 éve kezdődött, hogy minek hatására, azt már nem tudom megmondani, csak úgy jött.
Egyik haveromnál voltam, ő már foglalkozott bíteléssel, és érdekelt engem is, megtetszett. Jó pár délutánomba telt, mire megtanultam kezelni a programot, de azt mondom, megérte.
Eleinte, csak hetente egyszer-kétszer csináltam zenét, majd szép lassan bele ivódott a mindennapjaimba.

InterjúMajom:Hogyan készítesz el egy zenét, mi a koncepció?

NineOne:Úgy, mint a nagyok. áá csak viccelek... Nekem nincs MPC-m, se Midi billentyűzetem, csak egy gépem, és pár giga samplerem, meg ezernyi ötletem. Azt hiszem ennyi épp elég hozzá. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InterjúMajom:Készül a SzóSzólókkal közösen egy lemez, milyen a munka a srácokkal, hol veszitek fel a trekkeket, és lehet-e valamit tudni a megjelenésről?

NineOne:SzóSzólók & NineOne - Hangoskép ! Készül igen, szeretek velük dolgozni. Akárhogy is nézzük, jobb barátokkal dolgozni egy lemezen, mint pár haverral vagy ismerőssel.
Mindig van valami plusz, mindig van egy új ötlet, mindig beletesznek valamit...(Megragadták a lényeget elég erősen !) persze emellett nekem is van beleszólásom a dolgokba.
A felvételek verZ-nél készülnek, a verZ Platinum Studio-ban, a számunkra lehető legideálisabb helyen, ahol ki tudjuk hozni a maximumot magunkból és ezáltal a zenékből is.
A megjelenéssel kapcsolatban, még nem tudni mikorra készül el a lemez, a zenék többségét már rögzítettük, de rengeteg időt szánunk az utómunkákra is.
Mindenesetre 2011-ben tervezzük a megjelenést.

InterjúMajom:Szerinted milyen lesz a cucc összességében?

NineOne:Szerencsére nem vagyok elfogult ilyen téren. Lesznek rajta igen erős zenék, meg persze langyosabbak is, de mindegyikre érdemes lesz odafigyelni szövegileg is, köztük mondjuk a "Hitem" című trekkre. Összességében szerintem jó lesz. Remélem sokan így fogják gondolni. 

InterjúMajom:Mekkora fejlődést érzel magadban, meg az SzSz-ben, az elmúlt évhez viszonyítva mondjuk?

NineOne:Ahhoz képest, hogy az előző lemezük 2008-ban készült, és azóta nem volt csak pár bootleg zenéjük, azt mondhatom, sokat fejlődtek minden téren, de leginkább előadásmódban.
Gyerekcipőben jártam még, mikor jött az ötlet, hogy közös lemez. Most sem vagyok sokkal előrébb, de ettől függetlenül érezhető lesz a lemezen, hogy melyik bít mikori évjárat.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphop-ról, az MC-kről, a bítmékerekről?

NineOne:A magyar hiphop... Az a baj, hogy rengeteg tehetség van itthon, viszont nincs önkritikájuk, és elég nekik az, ha egy haver azt mondja rá, hogy jó, ez tetszik. Egyre többen jelentetnek meg kislemezt, nagylemezt. Megmondom őszintén, én már nem is követem, hogy mi megy itthon. Nyilván, azért odafigyelek néhány előadóra, kiadóra, de ők már itthon nagynak számítanak, mégha nem is élnek meg belőle. Ők hozzák a régi megszokott flow-t, ütős bíteket, szövegeket.
Hazai bítmékerek !? Nincs sok hozzáfűzni valóm. "feltették a mércét de át sétáltam alatta"

InterjúMajom:Eladásra szánsz-e zenét?

NineOne:Persze, mostanában egyre többen keresnek meg, hogy szeretnének bítet venni, de azért nem mindenkinek adok. Szeretem, ha tetszik is az, amit ráreppelnek...
Mindenki meg tudja hallgatni a bítjeimet és naprakész lehet az oldalamon:
http://www.soundcloud.com/nineone91

InterjúMajom:Kivel dolgoznál szívesen?

NineOne:Emszík közül nagyon szívesen dolgoznék Denizzel, a Különvéleményes srácokkal, Deegoval, Furával, DSPvel, Hősökkel, Norbával de ha nem haragszol meg, nem sorolok fel mindenkit.
Producerek közül pedig Diaz, Verz, Triek, Joeker, Tibbah Deego.

InterjúMajom:Milyen a civil NineOne, milyenek a hétköznapjaid?

NineOne:Van olyan amikor nem vagyok civilben?Semmi extra... pénz, kokó, csajok, zene.

InterjúMajom:Mi neked a repp?

NineOne:Életérzés. 

InterjúMajom:A Hangosképen kívül dolgozol-e még valamilyen projecten?

NineOne:Egyelőre még nem, de tervben van egy BeatTape, egy-két közreműködéssel, de ez még a jövő zenéje.
Illetve csinálgatok még egy kislemezt, vagy egy mixet, majd elválik még mi lesz belőle, de az nem repp, se hiphop, valamilyen korcsstílus.

InterjúMajom:Mit üzensz az olvasóknak?

NineOne:Bocsánat, hogy raboltuk az időtöket.

InterjúMajom:NineOne,köszönöm az interjút!


NineOne:Ne viccelj, én köszönöm !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr62964099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása