InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

D.A.V.E. Interjú

2012.03.02. 18:28 InterjúMajom

 Mai alanyom D.A.V.E.!Nagyon tehetséges MC,ismerkedjetek meg vele! 

InterjúMajom:Hello,D.A.V.E.!

D.A.V.E.:Hello Interjúmajom,üdvözlöm az olvasókat! 

 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan jött nálad képbe a repp?

D.A.V.E.:Igazából erre ugyanazt tudom megválaszolni mint a legtöbben.Úgy '97 környékén jött a képbe kisrácként.Akkoriban élte fénykorát Ganxsta Zolee és a Kartell meg persze DopeMan.Kb. ezeket a cuccokat nyomattam éjjel-nappal,reppeltem a szövegeiket stb.Valamivel később ismertem meg a rap értékesebb változatát a Bankos-Rapmotel és Akkezdet albummal.Mély tiszteletem az övék mivel nagy hatást gyakoroltak rám ezek a kiadványok és a mai napig-pár cucc kivételével(4-5)-nem hallottam olyan albumot ami megüti ezt a színvonalt.  

 

InterjúMajom:Miért pont a repp?

D.A.V.E.:Nem tudom igazából megmondani,egyszer csak rákaptam.Kb. amikor megismertem ezt a stílust akkor tudtam,hogy ezt fogom csinálni,ez így is lett és már nincs megállás.(nevet) A kezdetek olyan 2006-ban voltak,akkor még Pro-Phatz néven Mongúz spanommal.Kiadtunk egy limitált példányszámú albumot 2008-ban ami elég gyenge volt így utólag nézve meg nem is voltak komoly terveink mint most,csak csináltuk és kész.Majd ez az egész dolog megszűnt egy időre,jópár körülmény közrejátszott,úgy 2011-ben mondhati újrakezdésként megint belefogtam 3 év után.Azóta volt pár közreműködésem is mások cuccára a single track-eken kívül.

 

InterjÚMajom:Egyelőre még nincs lemezed.Várhatunk-e a közeljövőben albumot tőled?

D.A.V.E.:Igen,valóban nincs.Igazából már rég kész lett volna a lemez,de mindig megváltozott az a séma amit az elején elterveztem,plusz az a tény hogy minden szövegem egyre jobbnak sikeredett és úgy döntöttem még várat magára míg ki nem forrok teljesen,hogy jobban egyben legyen a cucc,mintsem valami összekapart szutykot kiadjak jópár "Mc" példáján okluva.(nevet) Tervek vannak meg lesznek is ezzel kapcsolatban,a stáblista nagy része már megvan,de még szeretnék rá pár arcot,hogy teljes legyen az összkép,de mindenképpen a kedvenc MC-jeim és csapataim egy részét takarják majd a nevek,akiket nagyon tehetségesnek tartok,nem lesz gyenge anyag.A cucc amúgy a Betegszoba címet kapja majd,megjelenési dátum legkésőbb 2013 decembere.

 

InterjúMajom:Nagyon jóban vagy Natter-el.Hogy jött a kapcsolat?

D.A.V.E.:Tartottam ettől a kérdéstől.(nevet)Igazából a barátnőm már egy jó ideje,szerintem ezzel mindent elárultam.(nevet)

 

InterjúMajom:A Vicc Beatz Mixtape 2-n is rajta vagy egy trekk erejéig,és úgy tudom Ketiozzal is jóban vagy.Vele hogy jött a kapcsolat?

D.A.V.E.:Hát azért ez túlzás,hogy jóban vagyunk.(nevet) Mármint ezt úgy értem,hogy olyan jóban nem vagyok vele,mint akikkel napiszinten mozog vagy ilyesmi.Annyi az egész story,hogy vettem tőle pár alapot meg dumázgattunk párszor,de nagy megtiszteltetés volt tőle,hogy rajta lehetek a Mixtape-en a hazai paletta nagyjai közt,egyik régi álmom vált ezzel valóra. 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon?

D.A.V.E.:Elég nagy a választék,mikor mi fog meg,de általában az állandó névsor:Wacuum-os arcok,Kriminal-os arcok...Ketioz,Rambo,Kontroll (Vicc Beatz),Vészk'Járatos formák,Furakor,DSP,Tkyd,Funktasztikus,Busa Pista,Süti(MajmokBolygója),RA(Beatmarket),BeerSeeWalk.A hölgyek terén akiket kiemelnék NatteR Mc,Szikra -mondjuk ő erdélyi,de idesorolom- és Deeeja,bár ő az utóbbi időben nagyon eltűnt.Viszont kiemelnék olyan arcokat is akik annyira nincsenek futtatva,mint amit megérdemelnének szerintem,pedig nagyon tehetségesek:Hírwevők,Blast,Zsola,Potyautas(mondjuk ő is erdélyi).Persze lett volna több név is,de számomra ők már nem hozzák azt a színvonalt amit régen. 

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?

D.A.V.E.:Hát nézd ez változó.Én olyan helyről jövök ahol halott ez az egész Hip Hop téma,de voltam pár fellépésen máshol is,ez várostól függ.Volt olyan fellépésem például,ahol többen voltak,mint egy Bankos-Norba bulin,amit röhejesnek találok,mivel ők nagy öregek ebben a szakmában.De léptem fel már 350 ember előtt is,ami a városunkhoz képest nagyon jó létszám,de ott a fő fellépő nyomott nagyobb hangsúlyt. A közönség meg lehetne aktívabb is véleményem szerint sok esetben.

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál?

D.A.V.E.:Hát ez eléggé vegyes és összetett.Egyrészt jó véleményem van,mert a 2011es évben most élte a második virágkorát,nagyon fain cuccok jöttek ki ebben az évben és ez szerintem idén se fog sokat változni.Viszont itthon sok az új arc és igencsak kevés százalékuk hozza az elfogadható színvonalt,szerintem ez nagy probléma.Ha valami új,akkor az emberek úgy fogják fel,hogy az szar is,mert nincs türelmük végighallgatni őket,ha nem áll mögöttük valami nagyobb crew akik megadjáka hátszelet és promozzák.Itt kapcsolatok és a szerencsén kívül nagyon nehéz érvényesülni,minden más mellékes,még a tehetség is.Ezeken kívül sok a szarkeverés,egymásraköpködés,seggnyalás,érdekbarátságok amiket nem tudok hovatenni,illetve a nagy része irigy,féltékeny vagy mindkettő.Meg persze a soroztgyártott "Mc-ket" se hagyjuk ki,akik inkább mást koppintanak inkább,mintsem magukat adnák...ezt eléggé szánalmasnak tartom.  

InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy szöveget,mi a metódus?

D.A.V.E.:Ez általában változó meg kedvfüggő nálam,mikor hogy kapom el az adott alapot és a témát.Van hogy 1 óra alatt megírok egy szöveget,de volt rá példa,hogy hetekig elszórakoztam egy-egy szövegen.Igazából csak azt a szart hozom ami otthonról rámragadt.(nevet) 

 

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod?

D.A.V.E.:Egészség,szeretet,meg egy időgép se jönne rosszul,pár faszságot másképp csinálnék.(nevet) 

 

InterjúMajom:Milyen a civil D.A.V.E.,mit csinálsz szabadidődben?

 

D.A.V.E.:Melózok minimálbérért,a zenés dolgokat intézem,szöveget írok,barátnőmmel vagyok,vagy éppen a spanokkal lógok...csak a szokásos. 

 

InterjúMajom:Rajta leszel-e valaki készülő cuccán?

 

D.A.V.E.:Eddig ami fix:NatteR Mc albumon pár közreműködés erejéig,akkor ő csinál egy beatmakeres cuccot is amin még rajta leszek,bár ez még nagyon távlati info tudomásaim szerint és az egyik mexikói spanom,Jotaka cuccán leszek jópár Mc-vel együtt a világ néhány pontjáról.Plusz a Mindent a Magyar Hip Hop-ért Facebookos oldal válogatáslemezén leszek egy elég ütős zenével,amit NatteR-el végzünk ki.Ennek a megjelenése március eleje és ennek az oldalnak a válogatáslemezén is megtalálhattok a későbbikben,meg persze néhány közös zene pár taggal amik nincsenek lefixálva teljesen,így erről infot nem szeretnék most kiadni.

InterjúMajom:Tervek a jövőre?

D.A.V.E.:Hát a tervem a jövőre az eddigi felkéréseknek eleget tenni és idén kiadni a lemezt.Közben egy klip beiktatása,de ez majd kiderül,hogy érdemes-e vagy sem.

 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?

D.A.V.E.:Hallgassatok minőségi cuccokat,meg ha tehetitek csatlakozzatok a http//:www.facebook.com/d.a.v.e.zene zenei profilomhoz,itt minden infot megtaláltok a közelgő cuccok kapcsán.

 

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz?

D.A.V.E.:Nagyfel a családnak,csajoméknak,a spanoknak és nem utolsó sorban a hallgatóimnak. 

 

InterjúMajom:D.A.V.E.,köszönöm az interjút! 

D.A.V.E.:Én köszönöm a felkérést,sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr124284960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása