InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

JustMatthew Interjú

2012.11.21. 21:15 InterjúMajom

JustMatthew neve nem lehet ismeretlen azok számára,akik ismerik a Huntube Poop videókat és a Harry Pottert.Matthew eddig csak Harry Potter filmeket gondolt újra 6-8 perc erejéig,azokat fordította ki,úgy hogy valami teljesen más,humoros történet alakult belőle.Vele beszélgetek most. 

InterjúMajom:Hello,Matt! 

Matthew.Szia Márk! 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogy jött az ötlet,hogy Huntube Poop-okat gyárts?  

Matthew:Az ötlet onnan jött, hogy a YouTubeot böngészve rátaláltam erre a Poop témára, ami annyit takar, hogy bizonyos filmeket/sorozatokat viccesen megvágnak, effekteznek stb., és miután sokadszorra is csak a Barátok Köztet láttam Huntube Poop verzióban és szinte mind ugyanolyan egyhangú volt, így gondoltam belépek én is a Poopkészítők sorába és mutatok valami újat. 

InterjúMajom:Sok videó látott már napvilágot tőled.1 kivételével mind Harry Potter témájú.Tudatos volt ez vagy csupán a véletlen műve?Ha tudatos,akkor miért alakult így?  

Matthew:Igen, tudatosan készítettem Harry Potter témában videót. Magyarországon én vagyok az első aki filmből készít poopot, méghozzá olyanból amit a magyarok többsége hatalmas rajongással szeret, és nem mellesleg én is óriási rajongója vagyok.            

 

InterjúMajom:Van olyan film,amiből még nem csináltál Poo-ot,de szeretnél?  

Matthew:Természetesen van, erről majd később adok ki információt (nevet) 

InterjúMajom:Kedvenc film,kedvenc zenei stílus/együttes?  

Matthew:Kedvenc filmem a Nolan-féle Batman trilógia, Harry Potter 1-8, Horrorra Akadva 1-4, minden Csupasz Pisztoly és az öszes létező paródiafilm (nevet).Kedvenc együttesem a Radiohead, zenei stílus pedig alternatív,rock,pop,dubstep,electro. 

InterjúMajom:Mi a véleményed magáról a Poop műfajról?  

Matthew:A poop műfajról a véleményem az, hogy rendkívül jó ha a videók között van egy olyan műfaj ahol a közönség kedvencét megfűszerezik humorral, így a megszokottnál jobban megkedvelheti a néző mind a filmet, mind a készítőjét.     

InterjúMajom:Mit üzensz a nézőidnek? 

Matthew:Azt üzenem a nézőimnek, hogy nagyon szépen köszönöm a kitartást és a figyelmet ami több mint egy éve övez, sajnos július óta nem volt gépem de ti egy percre sem mondtatok le rólam, sőt, rengetegen kommenteltetek és írtatok ami borzasztóan jól esik,hisz elismeritek a munkáim, ráadásul 1 év alatt egyetlen egy negatívumot sem kaptam tőletek, ami szerintem hatalmas szó a mai világban. Igyekszem a legjobbat nyújtani Nektek, így a következő videóimmal felülmúlom majd az eddigi 18at,és mindent amit eddig csináltam csak értetek tettem. Én másokkal ellentétben nem kérem tőletek hogy likeoljatok, subscirbeoljatok,kommenteljetek, mert nem hazugságokra akarom építeni a karrierem, hanem csakis a valóságra. Tehát akinek tetszik a munkám az úgy is likeol, kommentel és feliratkozik rám. Lassan meglesz az 500. feliratkozó akinek a kedve szerint választott filmből készítek egy Poopot (mosolyog). 

InterjúMajom:Bármi,ami kimaradt,de el akartad mondani? 

Matthew:Hm, azt talán kihagytad hogy meséljek magamról, de végülis nem önéletrajzot készítünk hanem a munkámról beszélünk, úgyhogy szerintem más nincs.  

InterjúMajom:Virtuális pacsit kiknek küldesz? 

Matthew:Virtuális pacsit küldenék minden egyes rajongómnak, feliratkozómnak, likeolómnak, kommentelőmnek, J.K. Rowlingnak, Neked, és magamnak, amiért azon a bizonyos napon elkezdtem készíteni a legelső videóm amit azóta sem bántam meg.

InterjúMajom:Matt,köszönöm az interjút! 

Matthew:Én köszönöm!                                 

 

Matthew FaceBook 

Matthew YouTube

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr914918946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása