InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Raffla Interjú

2013.01.02. 17:18 InterjúMajom

Mai alanyom Raffla,akit sokan ismerhetnek,elsősorban Freestyle versenyeken való kiemelkedő szerepléséért,másrészt mert kiváló és ritka őszinte előadó,érdemes odafigyelni rá.Szóval az asztal másik végén:Raffla.

InterjúMajom:Hello,Raffla!

Raffla:Üdv,sziasztok!

InterjúMajom:Kezdjük az elejétől!Hogy kerültél bele a Hip-Hop világába?

Raffla:Mondhatni beleszülettem,mivel annak idején nemhogy az internet,de még a kábeltévé sem volt egy általánosan elterjedt dolog. Meg nem tudnám mondani,mit hallottam először ebből a világból,mert lehettem vagy 3 éves,csak arra emlékszem, hogy olyan egyértelmű a zene jelenléte az életemben,mióta eszemet tudom,mint mondjuk anyámé. Vidéken nőttem fel,így eleinte nem is jutott el hozzám az igazán ismert cuccokon kívül semmi más,azokat is másolt kazettán adtuk körbe pár haverral,később persze kitágult a látóköröm.

InterjúMajom:Legutóbbi klippedet a Rabszolgasirató 2 c. dalból készítetted.Milyen volt a forgatás?

Raffla:Furcsa.Ez volt az első alkalom,hogy picivel komolyabban vett képanyagot készítünk,sokak szerint megkésve,és csak igazat tudok nekik adni.3 napig tartott,eleinte tartottam tőle,hogy megdől a koncepció,hisz több statisztára is szükség volt,de a végén nagyon örültem,mert sokan eljöttek,nem is számítottam erre.A stáb igazából két ember volt,CseDo films néven lehet őket megtalálni internet szerte és nagyon érdemes megnézni a munkáikat,szerintem nem kis jövő előtt állnak.Jó volt velük dolgozni,könnyen megértettük egymást és maga a három nap jó hangulatban telt.Nekem személy szerint az volt furcsa,hogy most nem kell kamera mögött állnom, sem odafigyelnem a nyersanyag legyártására,hanem elengedhetem magam,és koncentrálhatok az előadásra, ami miatt már megérte megcsinálni.Remélem, a következő is ilyen jó hangulatú forgatás lesz.    

InterjúMajom:A Freestyle-ban is otthon vagy.Hogy jött ez neked?

Raffla:Teljesen viccből eleinte.Akkoriban nem sokan foglalkoztak ilyesmivel,elszórtan lehetett találni egy-egy formát,így utólag visszahallom hogy Pesten akkoriban is voltak már versenyek,de érdekes módon erről akkor senki nem tudott.Sokan mondogatják azt is,hogy őket az Eminem film,a 8 mérföld inspirálta,azt hiszem ezt nálam is el lehet mondani,bár nem a freestyle kapcsán.Inkább mint film és történet áll hozzám közel,a gondolkodásmódomon változtatott nem keveset.Ami igazán inspiráló volt,az a régi Basement freestyle videók, már a címére sem emlékszem a műsornak,de vagy százszor végigpörgettük az összeset, aztán egyszer poénból elkezdtünk haverommal a szobájában rímelni.Ő abbahagyta,belőlem meg ez lett,és a mai napig az egyik legjobb döntésemnek tartom,hogy el mertem menni az első versenyre.

InterjúMajom:Raffla lemezt mikor hallhatunk újból?

Raffla:Lemez jó ideig biztosan nem érkezik,több okból.Egyrészt még az ismertebbeknek sem "éri meg" egyben egy masszívabb anyagot kiadni manapság,többet ér a folyamatosa jelenlét egy-egy számmal havonta,akár klipekkel,másrészt nem érzem,hogy elég ismert lennék egy lemezhez jelenleg.Tavalyelőtt egy Óesté című minialbummal jelentkeztem,nem panaszkodom,jobban fogadták mint vártam,de összességében szintekkel az elvárt alatt vagyok még,így elsődleges célnak jelenleg a nagyobb tömeghez való eljutást tűztem ki,ami tekintve a hozzáállásomat magához a kreativitáshoz és zenéhez egy elég erős cél.Meglátjuk,sikerül-e,jelenleg inkább azon dolgozom,hogy többet tudjak adni idén,mint mondjuk tavaly,a folyamatos jelenlét havi szinten egy reális és tartható célnak tűnik. Plusz mellette az élő zenekari formációnkon is sokat dolgozom, remélem, abból is mutathatok idén komolyabban.            

InterjúMajom:Újabb klipp tervben?

Raffla:Van,nem is egy,de rögtön három.Több menetrendet is kiagyaltam már,néha közzé is teszem ezt hogy lássák akik figyelnek rám,hogy nem tétlenkedek.Sajnos a magánéletem mindig közbeszól,így biztosat mondani jelenleg nem merek,de ami kimondható:február és június között három videót is szeretnék a nyilvánosság elé tenni,ebből egy biztosan szóló,egy a zenekarral,a harmadik pedig még képlékeny,mert a zenekari cuccok közt is van egy durván ígéretes nóta,illetve egy másik szóló ötletem is bitang erős.Valószínűleg abból lesz klip, amelyik előbb kiforrja magát,illetve természetesen (sajnos) pénzkérdés is ez már.
Jelenleg úgy néz ki, hogy a zenekarral készítünk egy klipet február elejére,a csapatunk neve Nemkamu,a dal pedig a Lopott Gondolatok munkacímet viseli,jelenleg ezen a projekten dolgozunk legtöbbet.

InterjúMajom:Mi a véleményed az itthoni Hip-Hop közegről,bulikról,közönségről?

Raffla:Remélem, tudod, hogy ezzel darázsfészekbe nyúltál (nevet).Próbálom röviden.A magyar hip-hop közeg engem olyan 19-20 éves koromig nem vonzott,és ennek egy erős oka volt:akármennyire szöveg centrikus műfaj, azért ez zene,így elsősorban a zeneiségét figyelem.A világ legperfektebb emszíje is meghal egy gagyi alappal,és lehet ezzel vitatkozni, csak nincs értelme.Itthon a fülek mindig zártabbak voltak minden zenei műfajjal kapcsolatban,és ez elmondható a hip-hop-ról is.Így mikor 7-8 éve kicsit mélyrehatóbban elkezdtem tanulmányozni a szubkultúrát,elbizonytalanodtam,mert az értékrendemmel,a fülemmel és a lelkemmel annyira sok összeegyeztethetetlen dolgot láttam,ami önkéntelenül is elbizonytalanít.Mára eljutottam oda,hogy tisztán látva ki merem mondani:a mai hip-hop közönség és közösség egyszerűen nem érdemel figyelmet.Hazugsággal, képmutatással, igénytelenséggel teli előadóréteg pózol ugyanilyen közönségnek,miközben a zene értéke kokrétan nem hogy nem számít,de üzletileg szó szerint öngyilkosság értékes,mondanivalóval teli,igényes zenét csinálni.Fül és szív nélküli tömeg mozdul egy fül és szív nélküli gépezet kattogására.Számtalan példát lehetne hozni erre,nem teszem,felesleges.A magyar ember sosem fogja belátni ha téved vagy hülyeséget csinál.Talán kicsit negatív vagyok,és talán pár embernek ez nem tetszik,de hiszek abban,hogy valakinek ezt is ki kell,ki kellene mondania,nem az én szintemen,de jóval feljebb.     

InterjúMajom:Mi lenne a 3 kívánságod,ha kifognád az aranyhalat?

Raffla:1. szupererők
         2. életem végéig minden nap ébredéskor álljon egy aktatáska mellettem tele a legnagyobb címletű bankókkal, természetesen épp az adott ország pénzéből, ahol tartózkodom
         3.mutasson be a családjának... (nevet)

InterjúMajom:Valami ami kimaradt,de el akartad mondani?

Raffla:Minden nyitott szemmel,nyitott füllel,nyitott szívvel élőnek üzenném:ne maradjatok csendben!A hazai zenepiac és zeneipar csak azért lehet ilyen,mert ti hagyjátok,mert mi hagyjuk.Álljatok fel,mert hiszem,hogy sokan vagyunk,akik csendes beletörődéssel nézik végig ezt!Köszönöm a lehetőséget,igyatok házi páleszt és mindenkinek egészségére!            

InterjúMajom:BigUp-ot kiknek küldesz?

Raffla:Maestro,Triek,Danny Wilde,Jossa,a két kannibál Qka és Ricsi,a NemKamu,Pax,Spet és az anyukámnak, mert ő a legnagyobb forma.

InterjúMajom:Raffla,köszönöm az interjút!

Raffla:Én köszönöm a lehetőséget!              

Raffla FaceBook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr764992364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása