InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

LAzy Interjú

2012.05.08. 15:39 InterjúMajom

Következő alanyom pedig a DSF-ből ismerhető LAzy.Nagyon nagy tehetség,én nemrég ismerkedtem meg a zenéjével,de nagyon bejön!Itt is a vele készített riport! 

InterjúMajom:Hello,LAzy! 

LAzy:Sziasztok,hölgyek/urak!

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan jött nálad képbe a repp? 

LAzy:A 90es évek végét toltuk,amikor 10en,pár éves fejjel elért a 2Pac láz..deszkáztunk,koriztunk meg toltuk Dre és Pac minden zenéjét kamu angollal..akkoriban jöttek be az "és" meg a "fubu" cuccok a piacra és már hetedikben minden testvérem picsáján lógott a gatya.. figyeltük a nagyokat, és tanultunk,amíg kellett!

InterjúMajom:Miért pont a repp?

LAzy:Hogy miért pont a repp?!Nekem erre dobban a szívem!Ha nincs rap,nincs élet!

InterjúMajom:Miért pont Lazy?És hogy jött létre a DSF,aminek te is a tagja vagy?

LAzy:Aki követte az eddigi pályámat,az tudja,hogy az elmúlt 8 évben SharkGame néven voltam megtalálható a szakmában és kisebb-nagyobb sikerekre tettem szert!Számos csapat része voltam már és megjártam egy pár lemezkiadót,ami viszont én vagyok,azt senki és semmi nem volt hajlandó vállalni!!Ezért a több éves múltam és tapasztalataim alapján megalapítottam a DSF-et,azaz a DeadStreetFamily-t!Szépen lassan kivontam a nevem a forgalomból, és jött az újítás,mivel új csapat,új élet,új név!A LAzy takarja azt,amilyen az életben vagyok és ráadásul benne van az "LA",amit a legjobban tisztelek!Belőlem lett a DSF és mi nem lemezkiadó vagyunk, CSUPÁN MINŐSÉG AZ UTCÁKRÓL!!!

InterjúMajom:Úgy hallom,lesz szólólemezed.Hogy áll a most a cucc,kik lesznek a közreműködők,producerek,egyéb érdekességek? 

LAzy:Így van,készül az első szólólemezem,amit 2012 nyarán LAzy SOLO címmel fog kézhez kapni a közönség!Mivel több brigádból is kaptam már marást elismert MC-ktől,ami valószínű,hogy a félelem jele (nevet).De e miatt nagyon megválogatom azt a kört,akikkel featelek!Az RTM körein belül több előadóval is igen jó a kapcsolatom,mint pl. Trick, Déó és még sokan mások,akikkel folyamatos közreműködések várhatók,így a lemezen is biztos,hogy ezek a nevek fel fognak tűnni!
Akit viszont én szeretnék kiemelni,az ESSEMM,akinek nagyon sokat köszönhetek eddig is,akit a legjobban tisztelek ebben a szakmában,és akiről kijelenthetem,hogy a testvérem lett és nélküle már nem is tudnám elképzelni az albumot!
A lemezen Déó tesómmal dolgozunk Győrben!A masterek,mixek és beatek nagy részben az ő munkái lesznek!De mellette természetesen lesz pár Garage beat,valamint Missh beat is a SOLO -n,és ahogy a Tomi ideje engedi a nyáron,természetesen rögzítünk eredeti Essemm beaten,Essemm master,Essemm studio,Essemm minőség,azt meg nem kell bemutatni!

InterjúMajom:Klippben nem gondolkozol? 

LAzy:A klip miatt nyúz a közönségünk,és most itt is megigérem,hogy a SOLO-val nyáron kaptok videót is, ha minden jól alakul,nem is egyet!! 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek a hiphop-on belül? 

LAzy:Eminem,Pac,Dre,The Game!Engem ez a négyes visz az utamon!Nekem ez a RAPP!

InterjúMajom:Mi a véleményed a bulikról/közönségről? 

LAzy:Sajnos a régi,többezres partik elveszni látszanak,mint ahogy a több ezer lemez eladása is,de az a pár száz ember,aki eljön,és aki most is úgy viszi a rappet a szívében,ahogy mi is,azok az emberek képesek kitenni százan ezret!És ez az,ami miatt érdemes ezt csinálni!!Csak a közönségnek!!

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál? 

LAzy:Nem változtatnék semmin!A legválasztékosabb a magyar rap a világon,de mivel ezt a világ nem érti,nem is értékeli!

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod? 

LAzy:ha kifognám az aranyhalat,az tesó,keményen be lenne kényszerítve rabszolgának, mert minden magyar ember jobban élne!Ez egyetlen kivánság,de lenne vele melója!

InterjúMajom:Milyen a civil LAzy,mit csinálsz szabadidődben? 

LAzy:A civil LAzy,ha nem stúdióban dolgozik,akkor a testvérekkel és a barátnőmmel ütöm a vasat!Éljük a kis világunkat,ami abszolút telep,ami minden formában hiphop,és nekünk ennél több nem is kell!Mára nem sokan,de azért még maradtunk páran eredetiek..ahogy azt a szövegekben mára több ezren hallották:"megtalálsz kinnt az utcán, az vagyok,akit beteszel azt megragadsz a cuccán". 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?

LAzy:Mindenkinek a legnagyobb békesség,és aki szereti a magyar rapet,kövesse a DSF-et, mert ez a cucc ingyen hoz minőséget!!

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz?

LAzy:a BigUP menjen az egész Garage-nak és természetesen Essemm-nek,valamint az RTM csapatának!Akik pedig felkóstoltak,vegyék fel a kis kesztyűiket,mert jön a visszakéz és egyik sem fogja megköszönni!
 leszarom kinek mekkora a tábora,
"nem köpködtünk senkire,DE MEGVÉDTÜK HA MÁS KÖPÖTT"!!
A nevem LAzy,az albumom pedig hamarosan a polcokon!! BÉKE!! 

InterjúMajom:LAzy,köszönöm az interjút!

 

LAzy Facebook:www.facebook.com/pages/Lazy-DSF/306346466078578

DSF Facebook:www.facebook.com/dsfproductions

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr74496353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása