InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Gé a.k.a. Greddi Interjú

2012.02.25. 13:01 InterjúMajom

 Mai alanyom Sopronból Gé,azaz Greddi.Hosszú ideje várjuk már szólólemezéz,a Mélyvíz LP-t.Erről is lesz szó többek között. 

InterjúMajom:Hello,Gé!

Gé: Sziasztok!  

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogy kezdődött nálad a reppesdi?  

Gé: Huhh, 12-3 évvel ezelőtt a bátyámmal és két nővéremmel lestük állandóan a Z+ zenecsatornát, talán idősebb olvasók emlékeznek rá, mindenkinek volt egy kedvence nekem Eminem és Dre tetszett meg nagyon míg a többiek nyomultak a Scooterra meg már nem emlékszem mire, nekem bejött ez a stílus aztán mikor nem voltak a szobába én tölcsért csináltam a kezemből és nyomtam a halandzsát, később tudatosult bennem, hogy ez az álmom, hogy saját zeném legyen.  


InterjúMajom:A CK Records tagja vagy.Hogy kerültél be a brigádba?  

Gé: CK, így van! Én DolBeatsel spanoltam össze 4-5 éve, csináltunk pár dolgot, a lemezén is reppeltem több ízben, aztán jött egy gondolat mi lenne ha én is oda tartoznék. Sopronból kicsit messze vagyok, de nagyon csípem a társaságot, tisztelettel tölt el hozzájuk tartozni, pedig soha nem akartam senkihez, ha csak nem fizetnek milliókat, viccet félretéve, ez egy barátság számomra és nem kiadó! 


InterjúMajom:QM-el a Razzia formációt alkotjátok.Hogy találkoztatok és hogy döntöttetek úgy,hogy együtt nyomjátok?  

Gé: QM-mel 7 éves korom óta ismerjük egymást, ugyanabba az általános iskolába jártunk, akkor még csak focizgattunk néha együtt semmi több. Aztán felnőttünk, hallottam, hogy irogat ő is szövegeket, véletlen találkoztunk a városba, dumálgattunk mert kb 5-6 éve nem
láttuk már egymást, mondtam "hallom reppelsz öreg ugorj fel hozzám majd, nyomass valamit" Nyomatott is, és nekem nagyon bejött kezdésnek, mondtam neki, hogy szeretnék vele foglalkozni konolyabban, segíteni beatekben minden ilyenben, aztán annyira befejlődött, hogy felhoztam neki egy közös projekt ötletét. Ez a Razzia! 


InterjúMajom:Közösen kiadtatok egy albumot Életjel címmel.Meddig készült a lemez,milyen hangulatban teltek a felvételek,egyéb kulisszatitkok?  

Gé: A lemez 3-4 hónap volt kb. Összeszedtük a zenéket, témákat, megírtuk és a végén felvettük egybe az egészet, nem akartuk a világot megváltani, csak egy "életjelet" adni, hogy vagyunk mi is!  


InterjúMajom:Már egy ideje dolgozol a Mélyvíz LP-n.Hogy áll most a cucc,kik lesznek a közreműködők,producerek,mikorra várható az album?  

Gé: A mélyvízt egy éve közel csinálom, sajnos tavaly elvesztettem a szüleinet ezért volt egy időszakom mikor még az is bennem volt, hogy nem zenélek többet, de aztán rájöttem csak előre, és az ország legmélyebbről jött lemezét hozom el! A lemezemet Diaznal csinálom, aki ma talán a legdurvább itthon minden téren, most írt zenéket a Caramelnek pl. amit nem nagyzásból írok, csak jelzésből, hogy érdemes rá figyelni! Az alapzenéim nagy részét ő készíti, valamint szerintem a 3 legtehetségesebb ug producer, kik mellesleg nagyon jó barátaim, Everest,Day és Drama! A cuccra közre jön Antal&Day, Cées, Diaz, Eckü, QM, Jereván Zoo, Mikee Mykanic ! 


InterjúMajom:A legutóbbi klipp az "Így jött ki" c. dalból készült.Mennyi ideig tartott felvenni,egyéb kulisszatitkok?  

Gé: Az így jött ki klip egy spontán ötlet volt, egy nap alatt leforgattuk, nem akartam semmi hipereffektet, vágást bele csak egy egyszerű, letisztult jelzésértékű klipet akartam!  


InterjúMajom:Várható-e még klipp tőled?  

Gé: Klipem lesz, a címadó Mélyvíz című dalhoz a nagyrészét tavaly leforgattuk már, de a fenti okok miatt ez is félbeszakadt. A klipet Masko csinálja aki Antalék mi sztorink klipjét is. Ezenkívül édesanyám emlékére szeretnék egy méltó klipet kiadni!

 
InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon?  

Gé: Itthon? A CK-sokat, Antalt,Dayt,Céest,Sativust,Láthatatlanokat,JerevánZoot,Ketiozékat,Steve-t,Diazékat,Hősöket,QM-et,aki nem jutott eszembe, ne haragudjon!  


InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?  

Gé: Nincs véleményem, viszont ezek a városok visznek buli szinten: Győr, Debrecen, Szeged, Eger és persze a főváros!  


InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál?  

Gé: Min változtatnék? Nem tudom, jó ez így ahogy van, max a hirtelen létrejött "hiteles" gengsztereket küldeném el Brooklynba egy hétre nyaralni!  


InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy szöveget,mi a metódus?  

Gé: A metódus: Megszólal a szívem, küldi az agy felé, az meg a kezem felé, az meg egy toll felé, az meg egy papír felé... Én nem vagyok az a témázós emszí, csak írom amit érzek, és nekem általába a szöveg van meg előbb és csak aztán keresek rá zenét.  


InterjúMajom:Mondj 5 MC-t,akik nagy hatással voltak/vannak rád!  

Gé: Eminem,Steve,Havoc,Sido,Saját magam !  


InterjúMajom:Mit tanácsolnál annak,aki most kezdene el a reppel foglalkozni?  

Gé: Hogy szarjatok a véleményekre, a spanoknak se higgyetek, ők sose mondanának negatívot. Tolassátok, legyen önkritikátok, és ha már úgy tudjátok meghallgatni a zenéteket, hogy huhh ez de jó zene akkor adjátok ki!  


InterjúMajom:Rajta leszel-e valaki készülő cuccán?  

Gé: A soproni Érdekszövetség és QM szólóján tuti, lesznek Single trackek amibe lehet majd engem hallani, majd ha minden le van tisztázva, addig nem akarok mondani!  


InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod?  

Gé: 1. annyi pénz amennyi elég az élethez 2. feltudjam úgy nevelni majd a gyerekeimet ahogy anyám minket 3. megbecsülhető feleség. 

InterjúMajom:Milyen a civil Gé,mit csinálsz szabadidődben?  

Gé: Én szakácskodom az osztrák fővárosban, viszem a magyar jóízek hírnevét! (nevet). 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?  

Gé: Legyetek rajt a cuccon ha egy ugyanolyan egyszerű embert mint ti akartok hallani! 


InterjúMajom:Tervek a jövőre?  

Gé: Tervek nincsenek... stabilizálni a dolgokat, majd minden adja magát!  

InterjúMajom:Lehetőséged van Bigup-ot küldeni.Kiknek szóljon?  

Gé: Puszi a családnak, csók Barbinak a szerelmemnek, pacsi a legjobb barátoknak Daninak,Kikinek,Tominak!!!A reppesekkel mindig pacsizok úgyis! Nem utolsó sorban a fanjaimnak!! Miattatok tolom!!! 


InterjúMajom:Gé,köszönöm az interjút! 

Gé:Köszi az interjút,majom!(nevet).Sziasztok! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr384201955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása