InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

MC Ron interjú

2011.02.09. 13:15 InterjúMajom

 Interjúalanyom MC Ron,a Karmatronic Rec. és a Wize Guys oslopos tagja,MC Gőz hátvédje.

InterjúMajom:Hello,Ron!
MC Ron:Sziasztok 


InterjúMajom:Mesélj kicsit a kezdetekről!Hogyan kerültél kapcsolatba a rap zenével,és miért választottad inkább az MC-zést? 


MC Ron:A rap zenével??mivel van egy bátyám és ő breaker volt,mindig csak azt hallottam amikor kicsi voltam,ésígy megszerettem.
És azóta csak Hip-Hop-ot hallgatok meg soul-t, meg reggeat..De nem ilyen Lil Wayne és Drake,hanem igazi Hip Hop volt abban az időben. 


InterjúMajom:Hogy kerültél kapcsolatba MC Gőzzel és a Wize Guys-al?
MC Ron:Gőzzel??Baján találkoztam 2005-ben egy fellépésen ahol én is felléptem és ott öszespanoltunk, cseréltünk számot és tervezgettük hogy jó lenne ha,csinálnánk majd egy track-et..
A Wize Guyz?Azt még én meg Mr.Loco Californiábol,és DJ Ying Comptonból és A2K Stockholmból alapítotuk még 2006-ban. 
És igy jött a név hogy Wize Guyz Global..és már több országban vannak tagok most már..
pl.Romániában,Finnországban,Franciaországban,Svédországban,Amerikában és még folytathatnám...


4.Ha azt mondom:Wize Guys,mit jut róla az eszedbe? 

Hmmm...hát bölcs emberek hhehe:)
És a sok maffia filmek jutnak eszembe,meg al capone és a legendák:)


5.Mik a visszajelzések a reppeddel kapcsolatban? 
Jók:))Van,aki nem szereti,mivel nem értik a angol reppet vagy a svéd reppet de azt én leszarom:)..
De mivel amerikából jön a rap,így nem lehet semit mondani..
Én pl.hallgatok mindenféle nyelven reppet csak legyen flow benne..
A hip hop az one luv!!!
És nem arrol szól,hogy ki milyen származású,mindenki ember...

6.Hol veszed fel a trekkeket?
Régen még a Karmatronic-nál..De mivel alapítottunk saját kiadót,úgyhogy most a saját kiadomnál:)


7..Eddig számtalan MC Ron szóló szám és közreműködés van.Klippben nem gondolkozol?
Klip az lesz és van..hamarosan majd megjelenik egy klipp,amikor még a karmatroniknál voltam..
És hamarosan jön egy másik klipp majd Gőzzel és Doggelitoval,amin most dolgozunk...
És még lesz egy pár;)


8.Hogyan látod a magyar hip-hop helyzetet? Esetleg mi az, amin változtatni kéne? Legyen szó előadókról, közönségről vagy party szervezőkről.
Úgy látom,hogy lassanként növekszik,és mindenkinek össze kéne tartania,hogy nagyobbá tegye...
Mivel a többi Balkán országokba nagyobb a Hip-Hop élet,mint  Magyarországon.
Úgyhogy fogjunk össze,és épitsük tovább a hiphopot itthon!




9.Bár te sem vagy öreg, de mégis adott a kérdés, vannak kedvenc fiatal előadóid/csapataid akikre érdemes lesz odafigyelni?
Akire oda kell figyelni,az a BMB,Snow és a Real Trill Music-ból Della MC,és még néhány fiatal arc onnan!!



10.Mesélj kicsit a civil Ron-ról is!Mit dolgozol,hol laksz,van-e barátnőd,szeretsz-e sportolni,és milyen filmeket szeretsz-példákat is mondhatsz!

Hiphop ruhákat és párnahuzatokat adok el,itt van a honlap:www.ibudyou.com
Szeretek sportolni,kosarazni és focizni,pont azon gondolkoztam hogy jeet kune do-t fogok kezdeni ami Bruce Lee saját műfaja,mivel kiskoromba is jártam karatéra és taekwondora..
Kedvenc csapatom kosárban a LA Lakers és a fociban meg Inter,Barca,Arsenal...


11.MC Ron,köszönöm az interjút!

Én köszönöm!                             

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr772649031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása