InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Zéessó Interjú

2011.02.09. 14:04 InterjúMajom

 Zéessó a TheShow formáció oszlopos tagja.Képbe kerül a TheShow lemez,majomkodás,és a jövő. 

 

InterjúMajom:.Hello,Zéessó! 

Zéessó:Sziasztok! 

 

InterjúMajom:Mesélj kicsit a kezdetekről!Hogyan kerültél kapcsolatba a rap zenével? 

Zéessó:Az nem most volt. Emlékszem még kisiskolás voltam (minden téren) úgy ismerkedtem meg pár mezőtúri formával akik reppelgettek. Akkor még nem történt semmi extra, de elkezdtem szövegeket írni. És egyre jobb vagyok :) 

 

InterjúMajom:Hogy kerültél kapcsolatba BigMekkel? 

Zéessó:Mikor felköltöztem Pestre, Káposztásmegyeren laktam, hallottam hogy ő is ott lakik ezért ráírtam hogy igyunk meg egy sört... a sörből egy reppszám készült végül.És aztán a többi,végül egy lemez...:) 

 

InterjúMajom:Bigivel kidobtatok egy "Vágod a krút?" néven futó nagylemezt.Mik a visszajelzések ezzel kapcsolatban? 

Zéessó:Kicsit nehezen emészthető,de azért sokaknak tetszik. 

 

InterjúMajom:Lesz-e esetleg ennek az LP-nek folytatása?Teszem azt,egy hasonló felépítésű nagylemez? 

Zéessó:Mindenképp akarunk folytatást,hamarosan lesz egy kislemez,uzsidoboz címen fog futni, a stíluspakk 2-es trekk lesz a címadó,de lesznek rajta exkluzív dalok is.  

 

InterjúMajom:Hogyan kerültetek kapcsolatba WaTaDub-al,a bítmékerrel? 

Zéessó:Bigi ismerte, én meg ráharaptam a zenéire. És ráharaptattam másik Zsoltit is. 

 

InterjúMajom:.Ha azt mondom:"Vágod a krút?",mit jut róla az eszedbe? 

Zéessó: Sok minden... azt hitted,azt mondom majd hogy :Vágom!Mi? :)  

 

InterjúMajom:Hol veszitek fel a trekkeket? 

Zéessó: Suba barátunknál vettük fel a trekkeket ő a mi zenemakink.  

 

InterjúMajom:.Eddig van egy TheShow nagylemez,tervben van még egy nagylemez...Klippben nem gondolkoztok?

Zéessó:Már van egy klippünk,talán az uzsidoboz is hamarosan, és igen tervben van egy új lemez is.  

 

InterjúMajom:Mik a tervek a jövőre nézve?Vannak-e lefixált fítek akár szólóban,vagy Bigivel együtt?  

Zéessó:Vannak.Bigivel mindenképp.Nálam pár fix pl.:RA, Szicsu stb. 

 

InterjúMajom:A StílusPakkKettőn van egy trekketek.Hogyan kerültetek kapcsolatba Norbával?  

Zéessó:Zsolti ismerte, alapból őt kérték,hogy reppeljen rá,de mivel már futott a prodzsektünk,ő megkért engem,hogy nem rakunk-e csapatostul oda.Raktunk.  

 

InterjúMajom:Hogy ment az Uzsidoboz forgatása? 

Zéessó: Köszi,jól. élveztük,nevettünk sokat. Reméljük el is készül valamikor :) 

 

InterjúMajom:Hogyan látod a magyar hip-hop helyzetet? Esetleg mi az, amin változtatni kéne? Legyen szó előadókról, közönségről vagy party szervezőkről. 

Zéessó:nem nagyon követem a magyar hiphop ot. biztos van sok dolog amin változtatni kellene, de ebbe nem is akarok nagyon bele folyni, sok ember elmondta már előttem. 

 

InterjúMajom:Mesélj kicsit a civil Zéessó-ról is!Mit dolgozol,hol laksz,van-e barátnőd,szeretsz-e sportolni,és milyen filmeket szeretsz-példákat is mondhatsz! 

Zéessó:Műszakvezető vagyok egy üzletben,Budapesten élek,most nincs barátnőm (tehát lányok... :) ), szeretek sportolni,de nem mindig jön össze :),filmekből meg a vicceseket szeretem,így jártam anyátokkal, vagy épp a meséket, de azért nem vok ennyire leszűkülten válogatós. 

 

InterjúMajom:Zéessó,köszönöm az interjút! 

Zéessó: Én köszi mindenkinek,aki nem utál azért,mert nem jött ki a NemImoDemo! Majd kijön :D 

 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr712649115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása