InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Kamion Interjú

2011.05.19. 10:00 InterjúMajom

Ismét egy Real Trill MC,Kamion...:D

1. Hello,Kamion!
- Hello! üdv. az olvasóknak is!
2. Kezdjük az alapoktól.Hogyan jött nálad a reppesdi?
-Hát mint műfajt hallgatom és szeretem nagyon rég,és persze melyik repper nem kezd el reppelni alapon mi is tologattuk már olyan 94 körül a spanokkal.kb.olyan rap volt az mint Big Daddy a Kartelből,szóval annyira nem erőltettem ezt az Mc-zés témát,viszont az alapok írására rámentem intenzíven ahogy beütött a pc korszak ,mai napig csinálgatom a beateket.Aztán később csak elkezdtem szöveget írni,meg felvenni alapokra.
3. Úgy hallottam,hamarosan megjelenik a szólólemezed.Mi lesz a címe,kik lesznek a közreműködők,kik szúrják alád a bíteket?
-Jól hallottad,Lassú beat arcot mos címmel tényleg hamarosan kijön.Aki biztosan rajta lesz Mr.Busta,RGG,KLT,Nixon,KLR,RedOne,..de ha összeáll a kép,még plusz vagy 4-5arc.Az alapok úgy néz ki hogy mind sajátok lesznek,úgyhogy tényleg egy szóló lemez lesz,sok közreműködővel. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4. Te is tagja vagy az RTM-nek,hogyan kerültél kapcsolatba Bustával?
- Myspaces spanoskodásssal kezdődött,és mikor a dupla készült,behívott mint közreműködő,és beatmaker néhány trekkbe.Azóta is jól összedolgozunk,van közös kislemez,mixtape,miiegymás.RTM Yo!
5. Bíteket is csinálsz,hogyan raksz össze egy alapot,mi a metódus?
- Ilyen freestyle szerűen jön minden,sose ülök úgy neki hogy ilyen legyen vagy olyan.általában lassú beat a végeredmény,mondjuk én lassú reppet is hallgatok többnyire.
6. Szerinted az RTM-es srácokon kívül kikre kell még odafigyelni itthon?
- Bár őket nem kell már ajánlgatni itthon senkinek,de NKS,Siska,Essem.És hogy kicsit hazabeszéljek, mondanám még Nixont szolnokról,bár lassan az RTM sorait erősíti ő is. 

 


7. Mi a véleményed a magyar bulikról,a közönségről?
- Túl sok tapasztalatom nincs,a bulikkal általában szerintem nincs probléma,de a közönség kiszámíthatatlan ami a részvételt illeti.
8. Mit tanácsolnál annak,aki most akarja felvenni a mikrofont?
- Hogy azzal a lendülettel tegye is le:-) ááá nem.Nagyon nem akarok itt tanácsot adni,talán annyi,hogy próbáljanak meg úgy reppelni ahogy senki más,mert 
lassan mindenki úgy reppel mint a Siska,vagy a Tirpa,ami kurva jó de ők már vannak.Illetve önkritika nem árt ha van,mert ezeket az első reppes cuccokat, nem véletlen teszik ki mondjuk a napiszarra.
9. Szerinted fontos,hogy egy MC önmagát adja?
- Szerintem csak addig jó egy MC amíg önmagát adja,mondom ezt úgy hogy nem tartom magam MC-nek.MC mondjuk a Kurupt,aki vágja érti mire értem..Vicc hogy itthon MC státuszban jelennek meg,szintet meg sem ütő arcok.A Fábryban az a dadogós forma olyan szinten gyenge volt,hogy az én pofám égett a tv előtt.konkrétan a műfajt égette,mert laikusok sokan azt hiszik hogy ez a magyar rap.Visszakanyarodva kérdéshez,szerintem fontos. 


10. Kikkel szeretnél még közösen dolgozni,akikkel eddig még nem tetted?
- Game Kutya,Hybrid,kb.ők.Erre némi esély is van.
11. Szerinted érdemes a mai világban CD-t kiadni,úgy,hogy rendeljék?
-Ha az anyagi részét nézzük akkor passz,egyébként meg szerintem igen.Én kb.egy lakás árát fektettem eredeti lemezekbe,főleg hardcoreba,mert tudtam hogy ezzel támogattam az adott bandát.Mert kurva jó volt magyar zenekarokat,nyugatot megszégyenítő minőségben látni,hallani.A lemez meg lemez,tokkal-vonóval,le lehet tenni az asztalra.Látom a srácokat a facebookon hogy büszkeségből kitesznek fotókat a lemezekről. Gyerekek ez a lázadás,nem a letöltés !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


12. Hol láthatunk téged fellépni a közeljövőben?
- Konkrétat most pont nem tudok mondani, RTM-es megmozdulásokon valószínű,figyelni kell a flyereket.
13. Hallhatunk-e téged közreműködőként a közeljövőben valaki cuccán?
- RedOne 46 lemezén,illetve lesz egy klippes nóta amiben lesz részem.most így fejből ennyi .tervbe van sokminden,ez a biztos.
14. Miylen a civil Kamion,mit csinálsz a szabadidődben?
- Hát amit látsz,hallasz tőlem,ezt mind szabadidőmben csinálom,meló melett.zenét,szöveget,keverést,borítót,videot.stb 
15. Üzenet az olvasóknak?
-Olvassatok sokat.Rendeljetek RTM kiadványokat! Ajánlom a mrbusta.hu illetve a facebookon oldalakat lehet csekkolni,lájkolni.
16. Van lehetőséged Big Up-ot küldeni.Kinek szóljon?
-A Fekete Báránynak!ezúton is.
17. Kamion,köszönöm az interjút...:D

-Én köszönöm a lehetőséget.Béke  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr712916107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása