InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

AtestVrek Interjú

2011.10.29. 11:33 InterjúMajom

 Mai vendégeim a dorogi tesók!  

InterjúMajom:Üdv,srácok!  

Ray:Szeva,fater! 

Says:Peace,Man!

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Kinek hogyan jött a repp az életébe?  

Ray:A rap az már kiskorom óta meghatározó szerepet töltött be az életembe.

Mint mindenki én is a régi magnókazettás szituval kezdtem de aztán beütött

a CD-s korszak(nevet).Meg nem mondanám neked hogy ki volt az első akit behallgattam,

de nagyon sok jó előadó befolyásolt. A Kriminal és most a Garage. 

Says:Ray hamarabb ráhangolta magát így a Hip-Hop műfajra én még akkor csak kostolgattam a Hip-Hop ízét és követtem bátyám zenéit és valójában engem ő inspirált,hogy van hozzá érzéke (alapgyártás és szövegírás) és ez nekem bejött csak eleinte nem közösen nyomtuk,ő is más csapatba meg én is!!!  

InterjúMajom:Miért pont a repp?  

Ray:A rap számomra egy olyan műfaj , amiben mindent megtaláltam ami nekem kell és egyszerűen mindent eltudok benne mondani amit érzek, ami körülvesz vagy ami épp a problémám. 

Says:Egyszerüen komolyan mondom szeretem a hip-hop beateket meg a zenéket Magyar egyben külföldi beateket/zenéket! Zene füleimnek a Rap!! 

InterjúMajom:Miért döntöttetek úgy,hogy együtt nyomatjátok? 

Ray:Öcsémmel(Says) még nem éreztük kiforrotnak egymást.Mind a ketten különböző csapatokban foglaltunk helyett,én az UtcaiArcok formációban,de később nagyon ráéreztünk egymás flow-jára és akkor döntöttük el,hogy csináljuk együtt a dolgokat és mivel hogy testvérek vagyunk így alakult az AtestVrek.  

InterjúMajom:Miért pont ez a művésznevetek?  

Ray:A művésznevem még 2003-ra nyúlik vissza.Az igazat megvallva nagy rajongója voltam Colin Mcrae-nek és hát igazából innen jött a Ray,a csengés miatt.  

Says:Művésznevem alias Says jelentése-mondani és szerintem így a Rap műfajban ez a lényeg hogy mondani valója legyen a zenének! A worms játékkal csapattam és ott láttam ezt a nevet,hogy Says,megtetszett és utána néztem és így ez alapján indultam el úgymond!

InterjúMajom:Eddig egy AtestVrek lemezről tudunk.Most van-e tervben egy újabb lemez?  

Ray:Pontosítani szeretnélek,volt az 50S albumunk előfutára a aVÉRkötelez című EP-nk , ami bemutató jellegű volt,hogy mi mégis mit tudunk,mit nyújtunk.Tervben mindig van új lemez,most is rá vagyunk feszülve egy fasza kis lemezre,de ez legyen meglepetés.Ennek előfutára az "Ez Nem Játék" című zenénk. 

InterjúMajom:Milyen volt az "Ez nem játék" klippjének forgatása,érdekességek?  

Ray:Szerintem jó kis klippet csináltunk,Slogen barátunk rendezte,szerintem nagyon jó képi világa van.Remélem,ti is így gondoljátok!(nevet) 

Says:Jó volt a forgatás,jól éreztük magunkat:Köszönjük Slogen barátunknak,hogy egy jó kis klippet csinált!  

InterjúMajom:Mit jelent nektek a repp? 

Ray:A Rap nekem nagyon sokat jelent.Nagyon sok embert ismertem meg az évek folyamán a rap által.Voltak pozitív és persze negatív dolgok amiket tapasztaltam.De ez van , ez a Rap , ez az Élet.  

Says:Ha nem lenne a Rap nem tudom milenne!! De nem is szeretném megtudni mert rengeteg dolgora ráébresztett , mikor hazajövök rápörgetek egy beatre,leülök és kiadom magambol egy új zenét írok vagy csak mert ilyen kedvem van,jó érzés!!!

InterjúMajom:Kiket tartokotok tehetségesnek itthon?  

Ray:Nagyon sok tehetséges feltörekvő és egyben már szinte veteránnak számító előadók vannak.Akik feltörekvőek,azok közül is inkább saját öcsémet,Says-t említeném meg,mert nagyon jó rímvilága van.Akik már nyeregben ülnek azok közül pedig a legnagyobb tiszteletem a Káva felé írányúl, Essemm,így az egész GARAGE kurva nagyot üt most,de persze a veteránok közül az NKS,Bankos, Norba. 

Says:Szinte ugyan az!Egy a stílusunk Ray-el és én is ugyan ezen a véleményen vagyok!

InterjúMajom:Kikkel dolgoznátok együtt,akikkel még nem tettétek?  

Ray:Én,ha tehetném,Essemm-el dolgoznék együtt és a Kávával,de ez idő után kialakul szerintem hogy ez létre jön vagy sem. 

Says:Így van!! Először is lerakunk egy kézzel foghato példányban egy bizonyítékot,hogy igenis ezek a srácok tudnak valamit!!!  

InterjúMajom:Mi a véleményetek a magyar bulikról/közönségről?  

Ray:A magyar bulik eszméletlenül nagyok!A közönség örökmozgó,szinte nem hagynak élni!(nevet).Ha elmegyünk fellépni,akkor persze nem tudunk végig pacsizni senkivel se,hisz nekünk is van egy saját társaságunk,akikkel jól érezzük magunkat,de a közönség együtt él velünk,ha a színpadon vagyunk! 

Says:Voltam már jópár Hip-Hop bulin,most egykettőt említenék! Kacsába rendeztünk és volt akkor fellépésünk,jólesett,hogy ennyien ott voltak és érdekelték őket!!Hogy megmozgattunk jópár embert így mindenhonnan!!Tudnak bulizni és élvezik a zenét!!Magyarországon sok fiatal szereti a Hip-Hopot de manapság egyre több az Mc mint hallgató!Mikor felmésza szinpadra és kezedbe veszed a mikrofont és ahogy baszod a szöveget és csápolnak rád fless érzés !!  

InterjúMajom:Mi a véleményetek a magyar hiphopról?  

Ray:A magyar hiphop feltörekvőben van.Nagyon sok ember gondoskodik róla,hogy ne kerüljünk egy kalap alá az amcsi stílussal,de hát manapság még sokan játszák a gengsztert. 

Says:Imádom!!Mert igenis igényes zenékről van itt szó,mert nem kevés idő és energia van a háttérben,sokan meg ezt figyelembe se veszik!!Akiket így szoktam hallgatni és télleg nagyon jó zenéket csinálnak:Essemm,Káva,Killakikitt. 

InterjúMajom:Ha tehetnétek,mit változtatnátok meg a reppen belül? 

Ray:A rappen belül amit megváltoztatnék,azt az egymás íránti szarságukat,az ilyen Beefelős dolgokat.Nem elfordulni kell egymástól,hanem akkorát alkotni közösen,hogy egész MO. belerokkanjon!  

Says:Ehez csak egy idézetet tennék hozzá amit én írtam!!

Nem fogom megtudni azt,hogy ki lettem volna, 

Nem úgy élem az életem,mintha másképpen szólna.  

InterjúMajom:Mit tanácsolnátok annak,aki most kezdene el a reppel foglalkozni?  

Ray:A tanácsom csak annyi,hogy kitartás ezerrel,az első bukás után nem kell lent maradni a földön,fel kell álni,menni tovább! 

Says:Gondolják át először,mit írnak le!De majd idő után rájönnek majd maguktól!!

InterjúMajom:Ha kifognátok az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságotok?  

Ray:Első kívánságom az lenne,hogy annyit kívánjak,amennyit akarok!(nevet).A viccet félre téve nem tudom,persze egészség az első kívánságom lenne,a többi kettőt meg elraknám rosszabb napokra(mosolyog). 

Says:Szintén ez lenne nekem is az első!Amúgy egy fain stúdió,süketszoba,minden,amikor csak akarok,akkor megyek le,nem is kellene több!! De tartalékba ott lenne még az az 1!

InterjúMajom:Min dolgoztok éppen?  

Ray:Mint ahogy említettük,egy új lemezen dolgozunk éppen,nagyon ütős bítekkel,jó kis közreműködőkkel.Sok producert nem akarunk,hisz a többségében jómagam készítem a bíteket,de helyetkap KL'ES barátunk is mindenféleképpen,hisz nagyon ütős cuccokat gyúr össze a srác! 

Says:Remélhetőleg (pontos időt nem mondok)egy kézzel fogható dolgot fognak kapni a hallgatóink!! Lesznek rajta közreműködök,beatmakerek,de majd a promo videóban minden benne lesz!!!

InterjúMajom:Ray,te bíteket is csinálsz.Eladásra szánsz-e zenét?  

Ray:Szoktam eladásra szánni zenét,de nem nagyon mutogatom semmiféle megosztó portálon, aki felkeres annak szívesen csinálok,de ha lehet,akkor csak AtestVrek formációba dobom az alapot!  

InterjúMajom:Milyen a civil Ray és Says,mit csináltok szabadidőtökben?  

Ray:Szabadidőmben leginkább a két legjobb barátommal töltöm az időmet,velük bármiről,bármikor lehet beszélni és nagy respekt nekik(Gábor,Attila).Edzeni szoktam járni,és persze a szabadidőmben is csak a zene,csak a zene,meg persze a party-k. 

Says:Mindig elfoglalom magam valamivel,szeretek edzeni és persze mellette nyomom a sulit!!Van egy nagyon jó spanom,őt Dávidnak hívják,lehet vele komolyan is beszélni és partyzgatunk mellette!

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?  

Ray:Olvassátok az InterjúMajmot nap mint nap,és persze szigorúan csekkolni a Facebook-on az AtestVrek-et! 

Says:Nem fűznék hozzá többet,jól beszél Ray!

InterjúMajom:Lehetőségetek van Bigup-ot küldeni.Ki(k)nek szóljon ez? 

Ray:Küldeném a bigup-ot a két jó barátomnak,a GKS-nek,Chris-nek,KL'ES-nek,BROMOSH-nak és persze mindenkinek,aki eddig velünk volt és velünk is lesz! 

Says:Mindenkinek,aki hallgat minket és követik az AtestVreket!!De legfőkképen a spanoknak!!

InterjúMajom:Srácok,köszönöm az interjút! 

AtestVrek:Mi köszönjük,pacsi!  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr583337744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása