InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Déjá Vu Interjú

2012.04.07. 10:01 InterjúMajom

 Déjá Vu neve nem lehet ismeretlen a Hip-Hop kedvelők számára.Nagyon sok közös munkája van pl. Rico-val is.Teljesen egyedi bíteket csinál,amik nekem nagyon tetszenek.Tehát a virtuális aztal másik oldalán velem szemben:Déjá Vu. 

InterjúMajom:Hello,Déjá Vu!

Déjá Vu:Csumi,sziasztok!

 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan csöppentél bele a rap világába? 

Déjá Vu:Még nagyon régen kaptam egy kazettát nagymuterom szomszédjától,egy Parazitii nevű román hip-hop csapatnak az albuma volt rajta.Azt hallgattuk szalag szakadásig! (nevet).

 

InterjúMajom:Miért pont a bítelést választottad? 

Déjá Vu:Kazettán voltak összevagdalva a reppes cuccaim,mikor még reppeltem én is.Vettük fel Play Station-ről a Music 2000-ben csinált bíteket öcsémmel,de csak saját szórakozásra.Nem azt mondom,hogy nagyon tré volt de jobbat akartam,jártam a haverokhoz,előkerült a Hip-Hop Ejay különböző formában,aztán végül sikerült szereznem egy saját asztali gépet,akkor megkaptam egy Fruity Loops nevű programot és azóta is benne vagyok! (nevet).

InterjúMajom:Miért pont Déjá Vu? 

Déjá Vu:2005-ig folyamatosan írkáltam a szövegeim,vettem fel a zenéim és sokszor volt olyan,hogy amit leírtam szöveget,nem azt írtam ami történt,hanem ami később törént meg,....ez furcsa volt,úgyhogy ez maradt.

 

InterjúMajom:A legutóbbi munkád címe:én és a hip-hop.Mesélj róla!Mennyi ideig készült,melyik a kedvenc bíted róla,egyéb érdekességek?

Déjá Vu:'8 kurva jó szám'! (nevet).2012 elején raktam fel a netre,de vannak rajta olyan bítek is amik még 2011-esek.Ugyhogy az igazat megvalva nagyon sokáig nem bajlódtam vele,kikevertem azokat amik abban a pillanatban berántottak.Hogy melyik a kedvenc!?Igazából mindegyikben van valami ami megfog.

 

InterjúMajom:Nagy barátságban vagytok Rico-val,sok zenét szúrtál már alá.Hogy jött a kapcsolat? 

Déjá Vu:Igen,eléggé jóban vagyunk,szerintem nem mondok rosszat,ha úgy fejezem ki magam,hogy:'a tesóm,egy másik anyától'!Elég sok közös projektünk volt,talán a legelső bít amit kapott tőlem az a Fantázia LP lemezén szerepel,Mennyország címmel.Ugyan abba a suliban kezdtük a középiskolát,ott találkoztam vele először. 

 

InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon? 

Déjá Vu:Őszintén meg mondom nagyon ritkán hallgatok magyar reppet,de akit kiemelnék az Triek!Ezúton is egy hatalmas tisztelet oda!Illetve Everest bítjeire is megmozdul a fejem folyamatosan és Snip haverom is jókat pakol.Ha pedig mc-kről van szó akkor:Rico,Essemm,P.G.,Különvélemény.

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről? 

Déjá Vu:Külföldön dolgozok és ezáltal sajnos nagyon keveset vagyok hazai bulikban.Az utóbbi két alkalommal viszont eltérő életkorú közönséggel találkoztam.Lényegében szerintem sok múlik az mc-n,hogy mennyire tud jó hangulatot csinálni.

 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál? 

Déjá Vu:Szerintem segíteni kellene a tehetségeket és kiemelni őket a koszból.Amin változtatnék:egy kis önkritika,az olyanoknak tükröt adnék, akik felveszik szopránba egy pop alapra a szerelmi bánatukat,és reppsztárnak tartják magukat!Divatból nem kell reppelni,'rap amit csinálok,hip-hop amit élek',ez egy életstílus.

InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy zenét,mi a metódus? 

Déjá Vu:Mindig változó.Van amikor megvannak már a dobok és a hangulatomnak megfelelő zenét keresek rá.De van amikor elkap egy régi sláger a 70-es,80-as évekből,amiből szintén újabb sláger születik és muszáj őket behúznom a programba,vagy épp film nézés közben valamelyik jelenetnél hallok egy hangot ami elviszi a burám és már ülök is neki.

 

InterjúMajom:Mondj 5 bítmékert,akik nagy hatással voltak/vannak rád! 

Déjá Vu:DJ Premier,Pete Rock,Kev Brown,The Alchemist,9th Wonder.

 

InterjúMajom:Tervben van-e új Déjá Vu bítlemez a közeljövőre? 

Déjá Vu:Igen van,nem is egy,de egyenlőre még csak vázolódik a dolog.

 

InterjúMajom:Dobsz-e valaki alá alapot a készülő cuccára? 

Déjá Vu:Rico - Minden Dumám Dráma albumon,a talán 21 számból 14 az enyém lesz.Készül az Essemm nagylemez is,azon is rajta leszek,P.G.-vel jön két szóló szám,illetve neki a lemezén is szerepelni fogok. 

InterjúMajom:Nem érdekel kire/mire,de te eljársz szavazni? 

Déjá Vu:Nem.

 

InterjúMajom:Milyen a civil Déjá Vu,mit csinálsz szabadidődben? 

Déjá Vu:Zenélek.És a haverok (nevet).

 

InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod? 

Déjá Vu:Egy fain stúdió valahol Kalifornia környékén rengeteg kurvával és a spanjaimmal!

 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

Déjá Vu:Lassan de biztosan érkezik,: Rico - Minden Dumám Dráma nagylemez,érdemes várni,legyetek türelemmel.Addig is pöröghetnek a szóló cuccok,régiek-újak!

 

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz? 

Déjá Vu:Fateromnak,Rico barátomnak,öcsémnek,Máténak,Ozsinak,Nagyinak,Bogyónak,Kökinek,Zsannak,MD-nek,Bezzinek,Csonginak,Sipinek,Fat-nek 'mindenkinek aki velünk van és velünk,lesz!'

 

InterjúMajom:Déjá Vu,köszönöm az interjút!

Déjá Vu:Én köszönöm,csumi,sziasztok! 

 

Déjá Vu Facebook:www.facebook.com/dejavubeats 

Déjá Vu Soundcloud:soundcloud.com/dejavu89/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr364369190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása