InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Pez Interjú

2012.05.02. 11:56 InterjúMajom

Mai alanyom a P20 Records alapító tagja,Pez.Nekem nagyon tetszik a zenéje,a szövegvilága így örülök,hogy hagyta,hogy faggassam.Az interjúért olvass tovább!

InterjúMajom:Hello,Pez!
Pez:Csumi csumi! És pacsi minden olvasónak!

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan kerültél bele a rap világába?
Pez:Ez elég rég kezdődött el... Bátyám jóvoltából már igen kis koromban pörgött itthon kaziról a rap, és mivel választásom akkor még nem volt, ezen nőttem fel. Kezdve anno a Cypress Hill-től, akkor élte még a fénykorát a Fila Rap Jam is, Az Idő Urai stb. Így alakult ki bennem is ez a szeretet a stílus iránt.
5-6 éve kezdtem el az első felvételeimet, melyek természetesen tragikusak voltak. 1 évig nyomtam itthon, majd úgy döntöttem, hogy abbahagyom és így kimaradt 2 év. Persze közben írogattam, de semmi felvétel. 2 év után visszatértem egy csapattal, mely záros határidőn belül véget ért, és azóta csinálom a zenélést, egészen mostanáig. Közben persze rengeteg csapatban megfordultam.


InterjúMajom:Miért pont a repp?
Pez:Ahogy mondtam, eleinte nem volt választásom, csak azt tudtam itthon hallgatni, és hát befolyásolta az egész életemet, már nagyon rég elkezdtem álmodozni a dologról. Színpad, koncertek, zenék, ismertség, stb. stb.
A Rap egy fontos, érdekes és komoly kifejezőeszköz a mai világba. Csak nem mindegy hogy forgatod a szavakat (nevet).


InterjúMajom:Miért pont Pez?
Pez:Ez vicces történet. A legtöbben elsőként egyből a cukorra gondolnak, mások úgy vannak vele, hogy az tuti nem, és rákérdeznek, hogy mit is jelent valójában, hogyan jött ez a név. Régebben - 5 éven keresztül - űztem egy bizonyos küzdősportot, melyben az volt a szokás, hogy a tagoknak beceneveket adnak, valami tulajdonságuk alapján. Én megkaptam a Pezao-t, ami nagylábat jelent, mert egyszer véletlen nyakon rúgtam az egyik edzőtársamat. Majd ebből egyszerűsítették, több mint 5 éve le a spanjaim a Pez-t, és amikor elkezdődött az egész zenélés, eleinte nekik nyomtam, és magunknak, ezért maradtam a Pez-nél, későbbiekben pedig nem állt szándékomban változtatni rajta. Nem a nevem fogja meghatározni a tudásomat (nevet).



InterjúMajom:Mesélj kicsit a stúdiódról,a P20 Records-ról.Mit lehet róla tudni?
Pez:Nos, én a közel 6 év zenélés alatt egyszer sem vettem fel semmit Stúdióban. Mindig magamnak, saját erőből alkottam a zenéket, több kevesebb - eleinte főleg kevesebb - sikerrel. Két éve elkezdtem a Hangtechnikusit, és így kezdett itthon kialakulni a kis Home Stúdió, ami végülis csapatunk kiadójaként és rengeteg kezdő MC segítségeként szolgál. Az árak nagyon olcsók, a szakmai hozzáértésem egyre nagyobb, a hangulat kellemes, és az időpont kezelés is rugalmas. Aki teheti eljön, és amikor kész vagyunk egy zenével az esetek 99,9%-ban jelzi, hogy mindenképp visszajáró vendég lesz.

InterjúMajom:Van egy csapat,amiben te is érdekelt vagy,a VörösSzalag Csoport.Hogy találkoztál Ghotennel és hogy a csapat ötlete?
Pez:Ez sem egy rövid történet. Még annó egy suli társammal alakítottunk egy csapatot, de nagyon kezdők voltunk, én akkor már hallgattam Ghoten-t, de személyesen még nem ismertem. Akkoriban példaképem volt, de neki volt egy csapata, és mérföldekre álltunk egymástól tudásban is. Teltek a hónapok, megismerkedtem vele, majd összehoztunk egy közös koncertet is stb. Amikorra eljutottunk arra a szintre,  hogy már tényleg baráti volt a viszonyunk, egyszer éjjel 2kor csörgött a telefonom, - rohadtul örültem neki, hogy ilyenkor kell zaklatni - és előállt az ötlettel, hogy alakítsunk egy csapatot, mert a régit otthagyta. Ez nagy megtiszteltetés volt nekünk az akkori csapatunkkal, és persze rá is bólintottunk. Így alakult ki anno a RefleX. Pár zene kiadása után a régi csapattársam abbahagyta a zenélést. Így már nem is akartuk ezzel a névvel tovább nyomni, ekkor jött a VörösSzalag Csoport, mely első sorban egy kiadó volt, több csapattal benne, de egészen 2012 funkcionált így, mert utána úgy döntöttünk Ghotennel, hogy inkább maradunk benne ketten és maradjon egy csapat, nem pedig Kiadó. 



InterjúMajom:Jön a VSZCS album.Mit lehet róla tudni?Mikor jön ki,közreműködők,producerek,egyéb érdekességek?
Pez:Így van, közel egy év munkája fejeződött be 1-2 hete. Május 10.-én jelenik meg az album, és természetesen ingyenesen letölthető lesz, de aki támogatni akarja munkásságunkat meg vásárolhatja eredetiben 1500 Forint/db áron, normális borítóval, cd-re nyomattal, aláírással stb. Közreműködők terén nem akartunk sok embert az albumra, még is csak bemutatkozó album. Így összesen 3 közreműködő lesz az albumon. Egy Mavis nevű repper srác, és 2 énekes 1-1 különböző számban. Producerek terén, abszolut a külföldiek mellett döntöttünk, itthon sajnos kevesen csinálnak olyan alapokat ami nekünk megfelelő lenne, ezért is csúszott sok időt az album. Érdekesség az egészben annyi, hogy nem egy UG cucc lett, de nem is akartuk UG-nak. Változatos, Party-s, vicces, oltós, minden ami egy embernek kell az életében.

InterjúMajom:Pez album a közeljövőben?
Pez:Ezen még nem gondolkoztam el. Majd ahogy sodor az élet, és alakulnak a dolgok. De semmi sem kizárt!

InterjúMajom:Újabb klippben nem gondolkozol? 
Pez:Miután kijön az albumunk, 1 hónap elteltével egy elég kemény klippel jövünk ki. Eddigieknél is 100x durvább lesz, szóval érdemes nyomon maradni!



InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről?
Pez:Szervezetlenek, komolytalanok, és néha már már túl olcsó, ezzel pedig ledegradálja mind az előadókat, mind a közönséget. A közönség pedig sok esetben hálátlan, és kiszámíthatatlan... Már régen szétesett az az összetartó Rap ipar és közeg, ami régen meg volt.

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál?
Pez:Magyar Hip hop... Érdekes dolog. Mindenki oltja a másikat, mindenki fikázza a cuccát, mindenki mindenkinél jobb. Mintha 5 éves gyerekek harcolnának egy játékért. Azért nem lesz valaki feljebb, mert valakit beolt. Ezt kéne szem előtt tartani. És persze a segítség...Sehol nincs, ahol meg van, azt pedig az előadók nem becsülik meg. Lásd az én stúdiómat....(nevet).

InterjúMajom:Mondj 5 MC-t,akik nagy hatáásal vannak/voltak rád!
Pez:Életem és pályafutásom során ha 5 MC-t kéne felsorolnom, tuti hogy nem magyarokat sorolnék, de lássunk egy vegyes listát.
Abszolút első számomra DMX. Több mint 5 évig csak őt hallgattam körülbelül.
Itthonról talán Essemm-et tudnám felhozni, régebben nagyon bírtam amit RA-val raktak. Manapság már annyira nem mozgat meg.
Eminem? Alap. De persze a régi, nem az új elbaszott éneklős style. A régi nyers, kiforrott Eminem style.
Illegalvoice. Őt azért sorolnám ide, mert nagyon sokat járt ide felvenni, elég jó baráti viszonyunk van, és mint ember is abszolut megállja a helyét.
Végül pedig. The Game. Amit ő képvisel, amit ő nyom, számomra az a minden!


InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy szöveget,mi a metódus?
Pez:Általában, ha kézhez kaptam az alapot, nincs különösebb metódus, írom ami jön, sokszor freestyle szerűen megírok 20 sort és azon alakítok. De mondanom se kell. Amíg elkészül egy teljes zene megírása, van hogy egy doboz cigi elfüstöl, mert cigizés közbe néha olyanokba vagyok, hogy 2-2 sorokat freezek le, de valami bitang durvákat, így ha megakadok valahol mindig egy cigi segít az előrelendülésben.

InterjúMajom:Mi a 3 kívánságod,ha kifognád az aranyhalat?
Pez:Hazudnék ha a pénz nem szerepelne közöttük. Pénz mindenre. Az életre, a Stúdióra, a zenékre, a Partykra, a nyaralásra. MINDENRE. Ne mondd, hogy a pénz nem boldogít (nevet).

Mivel hangtechnikusnak tanulok, nagyon kevés a munkalehetőség, így a másik kérésem a mocskosul jó munkahely lenne! (nevet).

A harmadik pedig, hogy javuljon meg ez az egész kibaszott ipar. Jöjjön vissza ami régen volt.



InterjúMajom:Nem érdekel kire/mire,de te eljársz szavazni?
Pez:Nem. Mégpedig azért nem, mert nem látom értelmét.

InterjúMajom:Milyen a civil Pez,mit csinálsz szabadidődben?
Pez:Civilben? Mocskosul idióta. Néha még én is meglepődök magamon, hogy hogy lehet valaki ekkora állat. De alapvetően egy közvetlen ember vagyok, tervekkel, álmokkal, és lehetőségekkel. Szabadidőmben is a stúdióban vagyok, mindig van mit csinálni, meg persze kedves barátnőmmel hála isten, nem egy szarházi kurvával, akik manapság belepik a földet (nevet).

InterjúMajom:Rajta leszel-e valaki készülő cuccán?
Pez:Nagyon sok felkérés érkezett az elmúlt időszakban, de a saját album plusz munka és suli mellett mindet vissza kellett utasítanom, idő és flash hiányában.

InterjúMajom:Tervek a jövőre?
Pez:Mindenképp el akarom terjeszteni a Stúdiót. Lehet legtöbb emberhez eljusson és észleljék, hogy mennyire jó nekik ez a dolog. Azon kívül persze koncertek, rengeteg. Klippezés, és a folyamatos munkálatok.

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?
Pez:Annyit üzennék, hogy szokjanak le arról hogy ugatnak mindehova ahova nem kellene. Ha valami nem tetszik, emelkedjünk felül, szarjuk le, kapcsoljuk ki/el stb. Azért mert végeláthatatlan vitákba bonyolódunk, semmi nem változik. Legyenek összetartóbbak. És persze, maradjanak nyomon, figyelgessék a cuccainkat is ám! (nevet).

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz?
Pez:Hát, Ghotennek mindenképpen. És még rengeteg spanomnak, plusz olyanoknak, akik nem igazán ismertek, pedig sokakat lemosnának a pályáról.

InterjúMajom:Pez,köszönöm az interjút!
Pez:Én köszönöm, hogy gondoltált rám!Béke! 

Pez Facebook:www.facebook.com/#!/officialpez

P20 Records Facebook:www.facebook.com/#!/p20records

VörösSzalag Csoport Facebook:www.facebook.com/#!/vszcs



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr604483990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása