InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

BigMek Interjú

2011.03.19. 13:27 InterjúMajom

 A következő alanyom a Bloose Broavaz tag,BigMek! 

1. Helló, Bigmek! 

Szevasz!

2. Kezdjük az elejéről! Mikor kerültél kapcsolatba a reppel? Kinek/minek a hatására döntöttél úgy, hogy felveszed a mikrofont? 

Ez mai szemmel már régi sztori. 2000-2002 óta pörög nálam a hip-hop kultúra. Megismerkedtem a popping (electric boogie) tánccal és elkezdtem nyomni. Onnantól pedig fokozatosan kezdett berántani magába a zene is. Először a külföldi, majd pedig a magyar vonulat is. Aztán megpróbáltam Én is rímeket köpködni kisebb-nagyobb sikerrel, belekóstoltam a free-be is. Végül hosszas gyakorlás és fejlődés után elértem arra a szintre, hogy publikálhassam a cuccaimat és kiálhassak versenyezni is. Onnantól pedig már mindenki tudja, mi megy.
3. A Bloose Broavaz a tagjai közé tartozol. Hogy kerültél be a label-ba? 

Amikor bíteket kellett szereznem, megismerkedtem Froggal. Békáson sokat pörögtem vele, reppelgettünk, csináltunk zenéket. Frog által összespanoltam Bommal és Dipával is, akik flesselték ezeket a cuccokat. Akkor már Bloose-osok voltak. Elmentek rajtuk keresztül a többiekhez is ezek a kezdetleges zenék, amikre felfigyeltek. Egyszer csak kaptam a kérdést, hogy lennék-e tag. Én pedig szívesen beléptem a bandába.  



4. A TheShow formációban is reppelsz. Tavaly kiadtatok egy nagylemezt, van 2 klipp, tervben egy kislemez, de szóló lemez 2009 óta nincs. Van-e tervben szóló lemez? 

Azért előtte még ott volt a Fajjá’ fe’ lemez is. De most szólóban a 2009-es Sötétedés után volt az utolsó. Elkezdtem utána amúgy egy szólót, csak közben megismerkedtem a Zéessóval és kiagyaltuk a TheShow témát, ami előtérbe került. Vitt minket a lendület meg az érzés. A krúnak tervben van most áprilisra az Uzsidoboz kislemez, meg még idénre tervezünk egy második nagylemezt is egyelőre cím nélkül. Remélhetőleg tudjuk is tartani az elképzeléseinket és a célkitűzéseinket. Amiket elkezdtem szólóba, azok sem vesztek el. Most a TheShow-s pörgés után pihenés képpen folytatgatom a saját albumom munkálatait is. Tulajdonképpen a fele már meg is van alap és szöveg szempontjából. Közreműködők listája is kialakult már. Tehát nyáron netes, ingyenesen letölthető formában megjelenik. Kicsit visszakacsintok a Fajjá’ fe’ sztilóhoz, amit megfűszerezek egy kis TheShow életérzéssel is. Szóval nyáron a harmadik Bigmek cucc Nyers és rágós címmel landol az éterbe! 



5. Mi a véleményed az itthoni bulikról és közönségről? 

A közönség a fellépéseken jó szokott lenni. Azok az emberek mennek el egy bulira, akiknek adja az a zene, amit a fellépők csinálnak és arra általában le is bontják a házat. A bulik is viszonylag rendszeresek, tehát nem lehet panasz. Ez innen már csak jobb lehet. Különösen örülök annak is, hogy egyre több külföldi is érkezik hozzánk, hogy valami durva hepajt csapjanak. Amúgy most akarjuk bepörgetni a krú szekerét is, hogy menjünk minél több helyre. Aki igényt tartana egy TheShow fellépésre, nyugodtan kontaktoljon le a theshow.1st@gmail.com címen velünk, vagy vegye fel a kontaktot facebook-on a TheShow profillal.

6. Te sem vagy öreg, mégis adott a kérdés, kik azok, akikre szerinted oda kell figyelni? 

Én úgy gondolom, hogy akikre igazán oda kell figyelni, azok már a köztudatban vannak és az emberek tudnak róluk. Ha mégis kéne mondanom valamit, akkor a Garage prod embereit emelném ki, valamint Zéessó és Wata barátaimat. Most, hogy volt szerencsám zsűrizni a Dialektus versenyen, az a személyes tapasztalatom, hogy freestyle-ban is egyre több tehetséges emszí jelenik meg. Őket szemmel tartom, és kíváncsian várom, hova fejlődnek.

7. 2009-ben kiadtál egy Sötétedés Után című nagylemezt. Milyen a lemez a visszhangja? 

Annak a lemeznek szerintem hamar „lejárt a szavija”. Nagyon gyorsan sokan letöltötték, viszont kevesen vették meg. Valamint nem is váltott ki akkor visszhangot, mint amire számítottam a Fajjá’ fe’ után. Pár hétig pörgött a megjelenés témája, aztán szépen lassan elhalkult. Kaptam hideget és meleget is. Szerencsére több pozitív jelzéssel találkoztam, mint negatívval. Összességében csak egy lépcsőfok volt a munkásságom során, amit megtaposva most magasabbra juthatok. A következő cuccot próbálom úgy csinálni, hogy a két lemezzel a hátam mögött, a hibáimat felismerve és a kritikákból tanulva sikerüljön egy olyan lemezt kidobnom, ami szélesebb körben nyeri el a közönség tetszését.

8. Van olyan előadó/csapat, akikkel nem csináltál közös számot, de szívesen tennéd? 

Persze, sok ilyen csapat és ember van, akikkel szívesen dolgoznék együtt. Én amúgyis szeretem úgy csinálni a dolgaimat, hogy mindig számomra új formákkal pöröghessek. Mind zenei, mind reppelés szempontjából. A kövi szólómon is lesznek olyan producerek és emszík, akikkel még nem dolgoztam együtt. Valamint mostantól a TheShow motyókon (kislemez, második nagylemez) is feltünnek majd közreműködők. Azonban neveket nem mondanék egyikhez sem példaként, mert elveszne a meglepetés ereje. Időben minden kiderül!

9. Végül beszélj kicsit a civil Bigmek-ről is! Mit csinálsz a szabadidődben, ha van olyan?

Mindenkinek van szabadideje. Nekem a közvetlen szabadidőmet a barátnőm és a szövegelés teszi ki. Ha úgy alakul, akkor pedig lazulunk egyet Zéessóval. Csak most Egerben főiskolázok, ami sok időmet felemészti. Maga a tanulás meg az ingázás Pest és Eger között. Nyáron majd minden jobb lesz és jön az igazi pörgés.

10. Bigmek, köszönöm az interjút!

Szívesen. Köszönöm, hogy rám gondoltál. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr882752732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása