InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

BLR Interjú

2011.05.19. 09:38 InterjúMajom

 Mai vendégem BLR a 4ből...:D  

InterjúMajom:Hello,BLR! 

BLR: Csummii, sziasztok! Üdv mindenki. 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól,hogyan jött nálad a reppesdi? 

BLR:Még anno 97' körül általános iskolában kezdtem el szövegeket írni a magam szórakoztatására, de erre már csak homályosan emlékszem, a lényeg az, hogy egész kiskorom óta írogatok szövegeket, zenét is 11 éve.

InterjúMajom:Úgy hallottam,hamarosan készülsz egy új lemezzel,kint is van a demomix.Mit lehet tudni az albumról?Mi lesz a címe,kik lesznek a közreműködők,kik lesznek a bítmékerek,ki keveri ki a cuccot,és hol készül a cucc?Ja és a legfontosabb,mikorra várható a cucc,és hogy töltős lesz,vagy rendelős?  

BLR:Igen, most készítem az első nagylemezem, eddig nem adtam ki albumot, csak dalok születtek amíg nem éreztem azt, hogy kész vagyok rá, hogy lemezem jelenjen meg. Az albumról annyit kell tudni, hogy minden erőmmel ezen dolgozom jelenleg is, benne lesz szívem lelkem, de a napokban felkerült kis beharangozó demomixből nagyjából kiderül, hogy mire számíthattok. A címe titkos, mert nem tudom, viszont ami biztos, hogy minden beat-et én írtam rá, hogy 100 %-ig engem tükrözzön zeneileg is. A felvételek a VerzPlatinum studio-ban készülnek majd, közreműködők várhatóan Curtis, Essemm, Pappa+Goore, Luz, és egy fiatal énekes tehetség- Tíkéj lesznek, végül de az első sorban az NKS. Rendelős lemez lesz. Egy "béla" lesz az ára, aki érti-érti ;) jó lenne , ha annyian megvennék ahányszor kiadtam ennyit kevésbé értekes és időálló dolgokra. Remélem nyár közepéig sikerül befejezni, és a nagyérdemű elé tárni. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InterjúMajom:Nagyon jó barátja vagy az újpesti Curtisnek.Hogyan alakult ki köztetek a barátság?  

BLR:gen, Curtissel pár háztömbnyire lakunk egymástól, a barátság, és a közös munka kb. 3 éve alakult ki, egy újpesti fellépésünkre jöttek el Csabi tesójával, és azután pár hónapra rá készítettem el neki az első alapot, a külvárosi élet című dal beat-jét. Azóta töretlenül nyomjuk együtt, folyamatosan készülnek az alapok, közös dalok, és a fellépéseket is együtt csináljuk. 

InterjúMajom:Várható-e esetleg egy Curtis & BLR album a láthatáron?  

BLR:Tervezünk egy közös kislemezt amin az eddigi Curtis-BLR trekkek lesznek rajta, plusz 2 új dal, de a későbbiekben nem kizárt, hogy eggyesítjük erőinket és közös albumot adunk ki. 

InterjúMajom:Kikkel szeretnél közösen dolgozni,akikkel még nem tetted? 

BLR:Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nagyjából akikkel szerettem volna együtt dolgozni rajta is lesznek a lemezemen. De nem tudhatjuk mit hoz a jövő, és semmi jónak nem vagyok elrontója, szóval lehet még bármi. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InterjúMajom:Szerinted kikre kell itthon odafigyelni?  

BLR:Szerintem mindenki oda figyel ami neki fekszik de, hogy a kérdésedre is válaszoljak Essemm-nek továbbra is igen komoly cuccai lesznek, és várom az RTM-es srácok lemezeit is. 

InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról,a közönségről? 

BLR:Ez ügyben vegyesek az érzelmeim, tudunk bulizni, nem azzal van a baj, de a hiphop on belül az a műfaj amit én szeretek (meg még jó páran) nem igazán található sehol. Vagy kőkemény underground buli van, vagy annyira mainstream, hogy az már inkább rémscream.Gyakran csak 10-15 éves lemezek pörögnek. Egyszóval hiányolom a nyugati part képviselőit, nagyjait a hazai rap bulikról. Dehát ez van, tenni kell ellene... 

InterjúMajom:Mit tudnál tanácsolni annak,aki most kezdene el a reppel foglalkozni?  

BLR:Semmit. Ja de...először ismerje meg magát szerintem az ember, aztán fogadja el magát olyannak amilyen, legyen tisztában a képességeivel és a hibáival is, és onnantól kezdve gyakorlás kérdése az egész. Hallgassa a külföldi kedvenceit sokat, abból baj nem lehet.  

InterjúMajom:Honnan jött neked a BLR név? :D 

BLR:Az égből jött, mikor megvilágosodtam gyorsan leírtam, hogy el ne felejtsem. :) BLR a BeatLeftRight (Ütem-Bal-Jobb) rövidítése nálam ez a zeneszerzéshez kapcsolódik, és egyfajta tökéletességre való törekvést fejez ki, a harmónia és az egység utáni vágyódásomat. Nekem ebben minden benne van, ami voltam, ami vagyok, és ami szeretnék lenni, ezért lett ez a nevem. 

InterjúMajom:Te bítméker is vagy.Eladásra szánsz-e zenét?  

BLR:Nem szoktam alapokat eladni... Ez nehéz ügy, írtak már páran, hogy szívesen rappelnének a zenémre, de nálam ez nem így megy. Ha valaki szimpatikus, vagy látok benne fantáziát, akkor szívesen írok neki akár egy jelképes összegért is. De ha ez nincs meg akkor nem szeretném, hogy a nevemmel fémjelezze a munkásságát bárki is, mivel a zene az egy maradandó dolog szerintem, az a pár ezer forint viszont nem az amit kapok érte. Viszont most csóróság van, lehet jelentkezni emailben.. neem csak viccelek.  

InterjúMajom:Mondj 5 MC-t,akik nagy hatással vannak/voltak rád!  

BLR:Dr.Dre,SnoopDogg,Eminem,Kurupt,Daz,Dub C, Mack 10, Game, ja, ha itthoniakra gondolsz akkor.. GaxstaDöglégyZoli,Tyson,Dopeman,WeszélyesElemek,Essemm, és sokan mások de 5öt kértél. :) 

InterjúMajom:Szerinted fontos,hogy egy MC önmagát adja?  

BLR:Áhh, nem fontos, be kell bújni egy szerepbe, és azt orrvérzésig erőltetni!! :DD Valójában viszont nincs ennél fontosabb ebben a szakmában szerintem. Én amúgy ezért vártam ennyit azzal, hogy megmutassam magam, és lemezt készítsek, mert kerestem a saját utamat. Én nem tartom magam gengszterrappernek, utcacsibész dzsí-nek és azoktól szeretem az ilyen zenéket akiktől hitelesnek érzem. Én egy dolgot szeretnék, jó, szórakoztató, és maradandó dalokat írni. Amivel mások életéhez hozzájárulhatok és némi örömet szerezhetek. Nekem ez ennyi.  

InterjúMajom: Hallhatunk-e közreműködőként a közeljövőben valaki cuccán? 

BLR:Valószínüleg igen, de nem szeretnék mondani semmit amíg nincsenek kézzelfogható dolgok. 

InterjúMajom:Nemrég kijött egy klipp,amit Curtis-Szotyi Van című számábol forgattak,és te is tolod rajta.Miylen volt a forgatás,egy-két érdekesség a klippel kapcsolatban?  

BLR:Nagyon élveztük a forgatást, annak ellenére is, hogy előző éjjel egy születésnapi party-n vettünk részt, és kicsit fáradtak voltunk. Jó volt, ez úton is köszönjük mindenkinek aki a klipp létrejöttét segítette. 

InterjúMajom:Milyen a civil BLR,mit csinálsz a szabadidődben? 

BLR:Ahogy Menyhárt Tamás festőművész úr mondta régebben: csajozok , napozok, bmx-ezem. Denagy kérdéseid vannak! :) Mostanában minden időmet a zene köti le, készülünk az újpesti fellépésre ami május 28.-án családi napokon kerül megrendezésre a Víztorony lábánál. Gyertek sokan, jó lesz! 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

BLR:Itt a jó idő gyerekek, csapatááásss!  

InterjúMajom:BLR,köszönöm az interjút...:D 

BLR: Én is köszönöm, Béke Veletek 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr232916065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása