InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

P.G. Interjú

2012.01.12. 16:51 InterjúMajom

PG nevét sokan ismerhetik.A soproni MC több exlusive dallal jelentkezett már.Beszéltem vele a múltról,közelgő lemezéről.Jó olvasást! :) 

 

Hello,P.G.! 

Csumi, üdvözlöm az olvasókat!

 

Kezdjük az alapoktól.Hogyan kezdődött nálad a reppesdi? 

A 90-es évek végén, kb. 10-11 éves lehettem, egy ismerősöm verdájába az akkori legforróbb Ganxsta Zolee, Dopeman, Kicsi Tyson cuccok szóltak,amikre egyből kaptam is, és átmásoltattam magamnak kazettára. Betanultam a szöveget, beálltam a tükör elé, és már ott akkor rapsztárnak éreztem magam (nevet).2004-be megírtam az első szövegemet, amit rögzítettem is egy szalagra, és azóta nincs megállás.

 

Miért pont a repp? 

Ebbe találtam igazán önmagamra, és úgy érzem ebbe vagyok a legtehetségesebb.

 

Több exlusive dalod is kijött már az elmúlt időkben.Albumon nem gondolkozol? 

Jó a kérdés! De, készülőbe van a solo lemezem, ami ha minden igaz,idén tarol is! 

 

Hogyan spanoltatok össze Essemmel és hogy jöttek létre a közös dalok? 

Még Sátoraljaújhelybe laktam, 2007-be egy spanom mutatott nekem BeatMarket, Majmok Bolygója zenéket, ami teljesen új volt számomra,de azonnal kaptam Essemm flow-jára. 2009-be Sopronba költöztem, és felvettem vele msn-en a kapcsolatot. 1-2 hónapon belül el is készült az "Emlékszem" című track,aztán ez a zenei dolog átment egy nagyon jó barátságba. Sokmindenbe segít nekem, többnyire a lemezem elkészítésébe is!

Be volt promozva az "Álom vagy valóság" klipp,amiből végül is nem lett semmi.Azért várhat a közönség a közeljövőben klippet tőled? 

Sajnos az "Álom vagy valóság" videoklip, személyes okok miatt nem készült el. Tervek, ötletek vannak, és jövőre ha minden igaz meg is lesz az eredménye.

Kiket tartasz tehetségesnek itthon? 

Számos tehetség rejtőzködik itthon, akik sokkal több hallgatottságot, és sokkal nagyobb rajongótábort érdemelnének. Itthoniak közül akik nekem beadják,és érdemes rájuk odafigyelni, az Essemm, a BeerSeeWalk, Rico, Edwárd & Bitang nagyon érzik a zenét, Mr. Missh, és még vannak páran akiket szívesen meghallgatok, és odafigyelek a munkásságukra.

 

Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről? 

Elég jó partyk szoktak lenni itthon, és többnyire a közönség is érzi ezt.

 

Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál? 

Elégedett vagyok a hazai Hip-Hop-al, sokféle stílus közül válogathatnak a hallgatók, és mindig jönnek az újabbnál újabb minőségi zenék.Különösebben nem változtatnék semmin.

 

Mit tanácsolnál annak,aki most kezdene el reppelni? 

Kösse fel a gatyót, mert kemény ez a szakma.

 

Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kiívánságod? 

Egészség, Szeretet, és még 3 kívánság.

 

Milyen a civil P.G.,mit csinálsz szabadidődben? 

Melózok, csinálom a pénzem, spanokkal meg a csajommal gengelek.

 

Hol láthatunk téged legközelebb fellépni? 

Essemm barátommal szoktam járni fellépni. Szóval ahol ő ott van, általában én is. Minden infó a zenei profilunkon megtalálható.

Üzenet az olvasóknak? 

Legyetek naprakészek, csatlakozzatok a zenei profilomhoz ahol minden velem kapcsolatos témát megtaláltok!

www.facebook.com/pghivatalos

 

Lehetőséged van Bigup-ot küldeni.Kiknek szóljon? 

Minden drága barátomnak, mindenki aki nyomon követte, követi és követni fogja a zenei munkásságomat, Essemm barátomnak a sok segítségért,a beatmaker-eknek akik segítik hogy létrejöjjön a lemezem, és mindenkinek aki velem van, és velem lesz!

 

P.G.,köszönöm az interjút!

Én köszönöm a lehetőséget. Csumizok mindenkit! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr473540443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása