InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

Everest Interjú

2012.03.16. 15:19 InterjúMajom

 Mai vendégem Everest,akit az egyik legjobb producernek tartok itthon.Sok mindenről szó lesz,gyertek tovább! :) 

InterjúMajom:Hello,Everest! 
Everest:Üdvözlök minden olvasót!
 
InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan jött nálad képbe a repp? 
Everest:A zene mindig is érdekelt, és éreztem hogy nem csak hallgatnom kéne, hanem csinálnom is. Környezetemből rengetegen inspiráltak, sokat pörögtem anno a Westprem City Allstarzon, a Különvéleményes srácokon stb.. Aztán elkezdtem zenéket,hiphop beateket írni, körülbelül ezzel egyidőben kezdtem el szövegelni is.
 
InterjúMajom:Miért pont Everest? 
Everest:Mondják , hogy a neved megtalál téged (nevet).Spontán jött. Felébredtem egy szép álomból és ment a TV-be valami a Mount Everestről! Aztán megtetszett,és így lettem Everest. 
 
InterjúMajom:A Láthatatlanok nevű csapat tagja vagy.Hogy jött a kapcsolat Draggel és hogy döntöttetek a csapatalapítás mellett? 
Everest:Draggal évek óta szoros baráti kapcsolatban állunk. Igazából mintha a testvérem lenne. Megismerkedésünk nyarán derült ki számunkra hogy mindketten szövegelünk, és onnantól nem volt kérdés hogy ezt együtt csináljuk.  
 
InterjúMajom:Az Antal & Day lemez produceri munkáit oroszlánrészt te vállaltad.Hogy jött a kapcsolat a srácokkal? 
Everest:Day kért fel hogy írjak egy spanja lemezére zenéket. Én akkor még nem tudtam hogy ő az Antal. Misivel régóta beszélgettünk már előtte, nagyon jóba lettünk. Igazából ő "hozott be a köztudatba", rengeteg dolgot köszönhetek neki!! Miután megismerkedtem Antallal, egyértelművé vált hogy nekünk sokat kell együtt dolgoznunk.
 
InterjúMajom:Úgy hallom,készül egy Everest produceri lemez.Mit lehet róla tudni?Mikor jön ki a cucc,kik lesznek rajta,egyéb érdekességek? 
Everest:Jólinformált vagy (nevet).Igen készül. Nem szeretném elárulni hogy kik lesznek rajta ( Bár Rico már felfedte magát), viszont itthoni MC-k közül jópáran, és szerintem robbanni fog! Egyedi lemez lesz, minden előadónak személyre szabtam a zenéjét. Érdekességnek, lesz egy nagy meglepetés a lemezen! 
 
 
InterjúMajom:Láthatatlanok lemezre lehet-e számítani a közeljövőben? 
Everest:Jelenleg 80%-on állunk. Várhatóan április eleje-közepén adjuk ki a motyót. Tavaszra lett beígérve, szerintem még áprilissal tartani tudjuk, de nem sietünk sehová, ez nem időre megy. Láthatatlanok - LOKÁL !
 
InterjúMajom:Klipp van-e tervben? (Akár szóló,akár Láthatatlanok) 
Everest:Egyenlőre nem terveztünk klippet egyik számhoz sem. Nagylemezhez szeretnénk, de az még odébbvan (nevet).Nem vagyok az a "minden számhoz egy klipp" híve, ráadásul ez egy bemutatkozó kislemez lesz "csupán".
 
InterjúMajom:Everest szólószám jelenleg még nincs.Lehet-e rá számítani? 
Everest:Elképzelhető, bár én inkább csapatjátékosnak tartom magam (nevet). 
 
InterjúMajom:Kiket tartasz tehetségesnek itthon? 
Everest:Elég sok ember munkája tetszik, főleg mert sokszínű a "paletta" (nevet).
Különvélemény,Essemm,BSW,Rico,Antal,Day,Mima,Hősök,Zűrzawar-os srácok, hirtelen ők jutottak eszembe!
 
InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar bulikról/közönségről? 
Everest:Szerintem rengeteg jó buli van idehaza! Viszont sajnos nem minden partiszervező érti a dolgát, szóval voltam olyan partiban ahol egy rapcsapat előtt/után diszkó zene szólt szóval... Na mindegy, vannak érdekességek, alapvetően pozitív élményeim vannak, szerencsére kíváló a magyar közönség!
 
InterjúMajom:Mi a véleményed a magyar hiphopról és min változtatnál? 
Everest:Igazából engem a rengeteg igénytelen produkció zavar. A technika fejlődésével sokaknak elérhetővé vált olcsó felvételi lehetőség, vagy videózás stbstb. Ezt nem kéne. Később ők is rájönnek hogy szar amit csinálnak! Szóval igazából ezen változtatnék. Szerintem amúgy most elindultunk egy jó irányba!
 
 
InterjúMajom:Hogyan írsz meg egy bítet/szöveget,mi a metódus? 
Everest:Meghallok egy mintát, hangot, vagy bármi olyan dolgot amiből beatet lehet csinálni, már beindul a fantáziám és nekiállok. Aztán a kész zenére flesselek, írok rá egy szöveget, átmegyek a süketszobába felveszem, és kész a trekk!
 
InterjúMajom:Rajta leszel-e valaki készülő cuccán (akár bít,akár fít)? 
Everest:Featekről most nem beszélnék, maradjunk a produceri munkáknál.
Írtam zenét az új Beerseewalk lemezre, Szoknya (Szókratesz) új lemezére, Mimának, Greddinek, Riconak, QM-nek stbtb.. Illetve Antalnak is, de arról majd később nyilatkozunk, ugyanis nem egyszerű felállásról lesz szó (nevet). 
 
InterjúMajom:Nem érdekel kire/mire,de te eljársz szavazni? 
Everest:Nem.Soha.
 
InterjúMajom:Ha kifognád az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánságod? 
Everest:Én nem kívánok rengeteg pénzt, nagy autót stb. Nekem pár cucc kéne még a stúdiómba, egy szép ház, biztos megélhetés (lehetőleg zenéből), és ennyi.
 
InterjúMajom:Milyen a civil Everest,mit csinálsz szabadidődben? 
Everest:Fűzöm a tinilányokat (nevet).Szabadidőmben is zenélek, bulizok, józanodok, gangelünk a spanokkal !
 
InterjúMajom:Tervek a jövőre? 
Everest:Befejezni a produceri, illetve a Láthatatlanok lemezt. És már megvannak a tervek a következő cuccokra, de az meglepetés (nevet).
 
InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 
Everest:Kövessétek a zenémet, és a haverjaim cuccait !
 
InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldesz? 
Everest:Dragnak, Daynek, Antalnak, Zűrzawarosoknak, Snappnak, Különvéleményes srácoknak,Gabibának mert 24, meg a Beerseewalk Mettyúnak, a részeg Mimának, Hősöknek, Zorrkónak!! Meg mindenkinek,aki velünk van!
 
InterjúMajom:Everest,köszönöm az interjút! 
Everest:Én köszönöm a lehetőséget ! 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr594320443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása