InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

DeckmegBées interjú

2012.03.29. 11:01 InterjúMajom

Deck és bs csapata még igazán friss,de egyikük neve sem ismeretlen a szakmában.DEck igazán tehetséges,a legjobb 20 év alatti MC-k között tartom számon.A Zűrzawar tagjaként Snip-el jó sok közös szám látott napvilágot.bs pedig a Szavak Ereje formációban tevékenykedik,nemrég lépett be az Ethnofil zenekarba is.Első számuk nemrég jelent meg "Utállak" címmel.Beszélgetünk a srácokkal a cspata létrejöttéről,jövőbeli tervekről.

InterjúMajom:Hello,srácok!   

Deck:csuma! 

bs:Csumesz!


InterjúMajom:Kezdjük az elejéről.Hogyan ismertétek meg egymást és miért döntöttetek úgy,hogy mostantól egymással zenéltek? 

Deck:Valamikor nyárfele lejöttünk a zűrrel ( deck másik krúja ) fellépni és akkor pacsiztunk.. elkezdtünk spanoskodni, én leköltöztem egerbe mer itt tanulok má' és egymásba szerettünk Bazsival.

bs:Nem régóta ismerjük egymást kistesóval (nevet).A csapataink,a Szavak Ereje és a Zűrzawar felvették a kapcsolatot egymással még régebben,de esküszöm nem tudom hogy hogyan történt. Lehívtuk őket Egerbe fellépésre és onnantól kezdve cimborák vagyunk. Mikor megismertem Gergőt hamar kiderült hogy egy hullámhosszon pörgünk, bepróbáltunk egy zenét és meglepően nagy sikere lett.


InterjúMajom:Igazán friss még az "Utállak" c. zenétek.Hogy keletkezett ez a trekk,mi hatására és miért csak ketten? 


Deck:számomra egy 3éves kapcsolat vége okozta az egészet.. de nem részletezem mert fölösleges (nevet).Aztán írtam egy cuccot, Bazsi is és összedobtuk.

bs:Mindketten rossz passzban voltunk szerintem, de abban biztos vagyok hogy én igen. Bármilyen hihetetlen ezt a szöveget magamnak írtam de azt nem mondom el hogy miért (nevet).


InterjúMajom:Összeállt tehát a csapat.Lemez vagy klipp tervben? 


Deck:Lemezt szerintem ja, klipp még szerintem később (nevet).

bs:Konkrét terv nincsen de én mindkettőt szeretnék!


InterjúMajom:Kiket tartotok tehetségesnek itthon? 


Deck:Csak magunkat (nevet).Nem amúgy, kurvasok spanunk van aki fain pl.: Snip,bEne, bEba,Tibes,Cash,Tré,Snapp

bs:A csapatomat a Szavak Erejét a Zűrawart, Knozah'b-t, Másszemszög, Szérum, Krellaflemm, R.o.N, SkillWalker, Nevenincs meg vannak még sokan akiket szívesen berakok a fülesbe de most hirtelen több nem jut eszembe.


InterjúMajom:Kikkel szeretnétek a közeljövőben együtt dolgozni? 


Deck:Még ezen nem agyaltam (nevet).

bs:Ezen én sem gondolkodtam el, még nagyon friss a csapatunk,szerintem azon leszünk hogy összeszokjunk.


InterjúMajom:Mit tanácsolnátok annak,aki most kezdene el a reppel foglalkozni?


Deck:Hagyja abba szerintem ha nem akar függő lenni!!

bs:Ha bele kezd és érti a dolgát,akkor ne adja fel,de ha nem,akkor tegye le a májkot,valakinek hallgatnia is kell a reppet.


InterjúMajom:Ha kifognátok az aranyhalat,mi lenne a 3 kívánság? 


Deck:Sok lé,sok sör, meg bs reppelhetne jobban mer szarígy ez a krú (nevet).

bs:Egy sört,egy szál cigit,Deck legyen magasabb (nevet).


InterjúMajom:Mondjatok 5 MC-t,akik nagy hatással voltak/vannak rátok!


Deck:Fura Csé,Bom,Cash,és bs,de ő csak amikor szar napom van..merthát elég vicces nem?

 bs:Siska Finuccsi, Fura Csabi, El Magico, Bom, és Deck a Zűrzawarból! (nevet).


InterjúMajom:Alapjában véve melyik irányzatát kedvelitek a rap zenének? 


Deck:TELEPI!

 bs:Amelyik nem nyálas, azon kívül bármi jöhet (nevet).


InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 


Deck:Hááát,ha valami jó csaj olvasná,akkor keressen meg aztán...megbeszéljük majd (nevet).    

 bs:Hallgassatok minket folyamatosan jönnek az új cuccok. Térjetek be hozzánk:www.facebook.com/#!/deckmegbees


InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldtök? 


Deck:ZŰRZAWAR,SZAVAK EREJE,TIBES,SNAPP

bs:Minden tesónak,aki mellettünk van, a hallgatóknak, meg azoknak akik nem szeretnek minket,mert miattunk születnek a legjobb szövegek.


InterjúMajom:Srácok,köszönöm az interjút!


Deck:nagyonszívesen testvér

bs:Mi köszi,béke!

DeckmegBées Facebook:www.facebook.com/#!/deckmegbees

Deck Facebook:www.facebook.com/#!/DECKMUZIK

Szavak Ereje Facebook:www.facebook.com/#!/SzavakEreje

Zűrzawar Facebook:www.facebook.com/#!/zurzawarmusic

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr804347578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása