InterjúMajom

Inerjúk....főleg...:D

Friss topikok

  • Martina Mónika Németh: Imádoom az összees Zenédeet ~ Tevagy a kedvencem imádlaak igy tovább<3 (2017.06.11. 12:33) Mr.Missh Interjú
  • InterjúMajom: @volgo-don: Igazad van papi....le se szarom már innentől kezdve őket..le is lesznek tiltva :D (2012.06.13. 18:09) Portré:Winsz
  • PPITBULL: Helló!Nem tudom jól emléxem-e, de nekem úgy rémlik, hogy a Robban a lélek c albumra a trac-ek több... (2012.01.23. 13:09) Oldschool Arcok:RatB
  • RapCentral: Helló Interjúmajom! lenne egy kérdésem ! Hogyan tudok a posztokba beilleszteni képet és videót? (2011.10.11. 12:48) Drama Interjú
  • -Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ott írta le magát a gyerek, hogy a tehetségesek között nincs Saiid (2011.07.20. 12:28) Eckü Interjú

Linkblog

KitchenGetTack Interjú

2012.04.23. 12:16 InterjúMajom

Mai alanyaim Duft és Gippo,azaz a KitchenGetTack formációja a Kötelék krúból.Olvasd tovább! :D

InterjúMajom:Hello,srácok!

Duft:Sziasztok!

Gippo: Heyheyhey! 

InterjúMajom:Kezdjük az alapoktól.Hogyan jött nálatok képbe a repp? 

Duft: Nálam kb. olyan 10 évesen jelentkezett ez a dolog. Fater intézett Nekem egy másolt Eminem kazettát és azt rongyosra hallgattam. Utána találkoztam a Cypress Hill-el. Nem sokkal később kaptam egy ODB zenét méghozzá a Pop Shot-ot és akkor jött a WU na, ők meg mérgeztek. Rohadt nagy Wu fan lettem. Magyar vonalon meg elsőként Sub Bass zenéi jutottak el hozzám aztán később walkmanen mutatott nekem egy akkori általános iskolás osztálytársam egy AKPH zenét, és, akkor csöppentem bele a rap underground részébe. Próbáltam kutatni őket, bárhogyan is, de mindig meg szereztem kazikon, diszkeken a zenéket, és ahogy Modernizálódott a világ jött az internet onnantól már nem volt nehéz a többi előadót is megismernem.

Gippo: A legelső alkalom, mikor rapet hallgattam, az az volt, amikor kiskoromban nagyon megkedveltem Eminemet, meg is vettem a "The Eminem Show" albumot és rengeteget hallgattam. Utána volt egy kis Sub Bass korszak is, de igen kevés zenéjét ismertem, akkor az internet se hódított még annyira Magyarországon, nem hogy nálam... (nevet).
Ahonnan mégis erősebben elkezdődött, az 15-16 évesen diszkósabb korszakom végén volt, mikor többnyire ismerősök által elkezdtem hallgatni egy kis AKPH-t és az után jött egyre több előadó, akiknek ittam a zenéjét. Nálam kicsit később indult el komolyabban ez az egész, és inkább magyar vonulaton... sőt, azóta is 90%-ban magyart hallgatok.

 

InterjúMajom:Miért pont a repp? 

 Duft: Valahogy ebben találtam meg önmagam. Ez volt az a műfaj-életérzés, ami átrántott a szar napokon. A „tucc” meg „csatt” meg a „dirr” zenében valahogy nem tudtam magam önmegvalósítani. Az más dolog, hogy szoktam őket hallgatni, sőt mindenfélét, de a rap az, ami igazán a nekem való.

Gippo: Ezt nem lehet és nem is kell magyarázni... Aki átéli, az tudja...
Aki szeret az "ooh baby" helyett egy kis értelmet hallani a zenékben, azok választanak egy stílust, ami sokféle lehet a pénzhajhász mainstreamen kívül, mondjuk a rap, avagy a Hip-hop, hisz ez nem csak a zenéről szól. Akit megérintett, az tudja.

 

InterjúMajom:Miért pont Duft és Gippo a művésznevetek? 

Duft: Semmi extra. Egy volt barátnőm nevezett el Duft-nak. Egy másik szóból jött ez, aminek a jelentése bolondos hülye, mint én.

Gippo: Még középiskolában nevezett el néhány nagyon jó barátom. Először Gipsy voltam, utána lettem Gippo végül. Alapja a cigány származásom elsősorban.. (nevet).  

InterjúMajom:Hogyan találkoztatok és hogy döntöttetek úgy,hogy együtt nyomjátok? 

Duft: Ez egy jó kérdés. A találkozás az még 2011 októberében volt és egy közös ismerősünknek volt egy születésnapi bulija és Pista oda jött hozzám egy kb. kutya szájából kitépett szálkával, hogy tekerjen már meg neki rendesen. Másnap kontakt aztán dobáltuk egymásnak a szövegeket meg az alapokat, amik eléggé kezdetlegesek voltak. Az hogy mikor és hogyan kezdtük el a zenélést, majd Pista elmeséli.

Gippo: Nagyon kezdetlegesek voltak természetesen...
Hát gyakorlatilag úgy folytatódik a sztori, hogy Ricsi elhívott inni, azzal az indokkal, hogy van egy pár kuponja ami néhány ingyen sörre jogosít fel...  Ebben az (Ingyen)Ittas állapotban jött fel a szó arról, hogy milyen is lenne, ha együtt, egy csapatként tolnánk az ipart. Gyakorlatilag hivatalosan itt kezdődött el az egész. Március környékén sikerült egy elég minimál "stúdiót" összehoznunk, egy 20 éves erősítővel, és egy jobb kézi mikrofonnal, ekkor született az első zenénk, ami egy elég undorító alapra ment, rosszabb minőségben, mint most.

InterjúMajom:A Kötelék csapat tagjai vagytok.Hogy kerültetek be ide? 

Duft:Ez még anno egy 67 szobás kezdeményezés volt, de nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztük, és páran kiszálltak. 67 szoba át alakult Kötelék'67-re

Gippo: Igen, sajnos nem sikerült összetartani a csapatot, de mikor a Kötelékből Winsz is kilépett, rájöttem, hogy ez lehetetlen is lett volna, hiszen ez idő alatt körvonalazódott ki minden ember személyisége, értékrendszere a zenével kapcsolatban, és ha az nem egyezik, akkor nem egyezik... nem lehet mit tenni. (nevet).

 

InterjúMajom:KGT lemez még nincs,de várhatunk-e albumot tőletek a közeljövőben? 

 Duft: Dolgozunk rajta. Megpróbáljuk magunkból a legjobbat kiadni, ha tré zene születik nem kerül albumra. Ha jó, akkor se (hehe) Komolyra fordítva a szót alapok szövegek nagyrészt megvannak, már csak a felvételek vannak hátra.

Gippo: Igen dolgozunk rajta, semmit nem akarunk elsietni, egy jól összerakott masszív EP-t akarunk készíteni, változatos témákkal, és a lehető legjobb hangzással Nem titok, hogy eddig volt néhány zene, ami felvételre került, de egyszerűen ment a kukába, mert nem ütötte meg azt a szintet, amit szerettünk volna. A lemeznél sem lesz másképp. Azért nem lesz rajta a zene, hogy növelje az album méretét.
Félve mondom: Nyáron kész lesz (nevet).

 InterjúMajom:Klipp van-e a láthatáron? 

 Duft:Tervben van, valószínűleg album után jövünk egy klippel.

Gippo: Sokat gondolkodtunk már rajta, zenétől is függ majd, de valószínűleg várható.

 InterjúMajom:Szólóban nem gondolkodik egyiktőtök sem? 

Duft:Én elkezdtem Banger Tunes barátommal egy albumot, aminek az alapjait ő készíti, de még várok vele ugyanis nem érzem aktuálisnak. Az alapok megvannak a szövegek nagyrészt, de szerintem a KGT album után fog kijönni remélhetőleg.

Gippo: Szóló albumom még messze lesz, eddig sokat nem gondolkodtam rajta, viszont 1-2 zene tervben van.

 

InterjúMajom:Kiket tartotok tehetségesnek itthon? 

Duft: Elég sok embert. Akik engem megfognak zeneileg az egész ViccBeatz, Ketioznak valami hihetetlen szövegvilága és flow-ja van. Káva, Süti ,Betkó, Gippo, Barbárfivérek, Siska,  Mikee Mykanic most így ennyi jutott eszembe, de ezen kívül még van nagyon sok tehetséges arc.

Gippo: Sokan vannak valóban, nálam az is számít, hogy mennyire hiteles, illetve változatos az illető vagy csapat.
Káva, DSP, Barbárfivérek, AKPH, Viccbeatz, BeerSeeWalk, Vészkijárat, Steve, és Mikee is hihetetlen jó. Akik még mostanában nagyon megtetszettek, az a Nevenincs csapata, továbbá Szegedi téren említeném a FairPlayt és erősen kiemelném Betkó szóló munkásságát, továbbá akik szerintem igen ígéretesek, az a Kényszerszünet, és végül, de nem utolsó sorban Duft és KTS Neflim, csak hogy én is említsem a Kötelék tagjait.
Természetesen ők azok, akiket hallgatok jelenleg, ezen kívül rengeteg tehetséges arc van odakint, csak tudod nehéz megtalálni a tűt a szénakazalban. (nevet) 

InterjúMajom:Mi a véleményetek a magyar bulikról/közönségről? 

Duft: Nagyon sok hip-hop buliba voltam már ebből kettő fogott meg engem igazán egy Káva & DSP a Dürerbe meg egy NKS & Norba Szegeden. A többi bulival kapcsolatba meg sokszor szarul szervezik meg. A hangosítást nem tudják beállítani. Sok baj van vele. A közönség mindig más. De általában nincs velük gondom.

Gippo: Aránylag elég jók szoktak szerintem lenni a bulik, az egyetlen technikai problémám vele, a fellépések elhúzása és ezen gyakran már nehéz javítani, mert a közönség is már a későbbi fellépésre számít, ahhoz van szokva. A hangosítás errefele valóban gyakran gyengécske, de annyira nem vészes a helyzet. Maga a közönség szerintem elég korrekt szokott lenni, összetétele változó. Nyilván fellépőktől függ hogy ki látogatja az eseményt, viszont egyszer kétszer láttam már furcsaságokat, mikor például egy elég nagy név előtt volt néhány marék ember.

InterjúMajom:Mi a véleményetek a magyar hiphopról és min változtatnátok? 

Duft: A magyar hip hoppal semmi bajom. Úgy veszem, észre egyre jobban fejlődik zeneileg/szövegileg. Nagyon tetszik, hogy "próbálunk"kifelé törni az országból, lásd AZA. Viszont az ilyen értetlen kezdők miatt nem juthat feljebb egy KGT mert teli van a youtube sok értéktelen zenével, és ha meg merem mondani a véleményem nem az, hogy szar hanem elmondom tesó mi a bajom a zenéddel akkor én vagyok a droid mert ő jobban tudja. Mondom, oké te tudod. Nálam is volt ilyen mikor még nem volt rendes cucc csak netes alap meg msn mikrofon felvettem egy rakat zenét, de nem pakoltam fel. Mutattam embereknek és elmondták a véleményüket és a negatívból építkeztem a jövőben, de ezek, akiknek már 6 albumuk van, nem fogják fel. Az ilyenek miatt nem hallják az emberek az értékes zenéket.

Gippo:Rengeteget fejlődött a magyar hip-hop az utóbbi időkben szerintem, ez teljesen jó, viszont mivel egyre elérhetőbbek lettek a felvételi eszközök, így tényleg boldog, boldogtalan szövegel már, legtöbbször gyenge produkciót eredményezve.
Ez sajnos nagyban akadályozza a tehetségesebbek felismerését, hiszen sokan (Én is) már előítélettel hallgatnak meg egy új előadót, sőt, néhányan szélsőséges esetben egyszerű 3-4-5 betűs szavakkal bombázzák a produkciókat egy építő kritika helyett.
A jobb sorsú, tehetségesebb előadóknál gyakran tapasztalom azt a túlzott „önbizalmat”, ami jóval a szintje felett van. Ez lehet kevés embert zavar, viszont nekem már innentől unszimpatikus lesz egy előadó, főleg ha már egy szabályos személyi kultuszt épít maga köré.
Még valami: Szerintem elég tré, ha manapság valaki képes az MC xy-nak hívatni magát, mert kiszart néhány zenét. Én jómagam sem tartom magam MC-nek.
Végül: tessék mindenkinek odafigyelni a zene végső minőségére és hangzására, mert hiába vagy nagy név vagy nagy producer, ha csapnivaló a végső anyag.

InterjúMajom:Hogyan írtok meg egy szöveget,mi a metódus? 

Duft:Először meg van, az alap, aztán kitalálunk egy témát és elkezdjük írni a szöveget és mutatjuk egymásnak, hogy eddig mi van meg, és ha már van egy 16 sor megyek át Gippohoz betoljuk, az instrut, eltoljuk vagy 30szor, és mondjuk, egymásnak hogy mi nem tetszik a másik szövegében vagy az előadásmóddal mi a gond. A refréneket meg úgy szoktuk megírni, hogy ott vagyok nála és akkor ketten összerakunk valamit.

Gippo: Igen, ez így szokott menni, összecsiszoljuk a dolgokat, egyeztetünk, őszintén "értékeljük" egymást. Persze nem csak így írunk. Előfordul az is, hogy rám tör néhány sor gondolat,- akárhol is vagyok - amit azonnal le kell írnom, mert elfelejtem... Rengeteg jó szöveg veszett már így kárba...(nevet). Ha jól emlékszem Duftnak se új ez a jelenség.

InterjúMajom:A következő kérdés Duft-nak szól.Bíteket is csinálsz,eladásra szánsz-e zenét?

Duft: Igen eladásra is szánok olcsó pézíbe. Aki érdekel Facebookon meg talál.A http://soundcloud.com/duft oldalon meg bele hallgathat pár alapomba.

Gippo: (Hozzá kell szólnom) Mindketten készítünk alapzenéket, én ritkábban osztom meg, de manapság már én is fel szoktam pakolgatni azokat, amiket jobbnak érzek, és épp nem megy az albumra (nem szeretnénk lelőni a poént). Az érdekesség, míg Duft mintákkal, én teljesen saját készítésű dallamokkal dolgozom, néha kúszik be egy kis minta a képbe, bár állítom: egyáltalán nem tudok jól mintázni.
A végső keverést, masterelést is én szoktam elkészíteni, ezt is folyamatosan tanulom, hisz sosem elég tökéletes. A Hallótáw válogatás albumot ezért is érzem kicsit jobban magaménak, hisz néhány zene kivételével én készítettem el a végső anyagot.  

InterjúMajom:Rajta lesztek-e valaki készülő cuccán? 

Duft: Igen a tieden, mint KGT. Engem meghívtak két nagyon tehetséges előadó albumára, mint közreműködő. Alapok terén meg azt hiszem 4 vagy 5 albumon leszek.

Gippo:Csapatként a tiéden kívül még lesz egy közreműködésünk egy zene erejéig, amit ha minden igaz önmagában dobunk ki, de gondolkodunk rajta, hogy meghagyjuk az albumra, nyilván ez majd a srácoktól is függ.
Szólóban tervben van KTS Neflimmel egy közreműködés, továbbá dobok egy szóló zenéje alá egy beatet is.  

InterjúMajom:Milyen a civil Duft és Gippo,mit csináltok szabadidőtökben?

Duft: Hajtom a nőket ezerrel, mellette kosarazok meg bűvölöm a sütiket. Amikor tehetem, zenélek vagy barátaimmal vagyok.

Gippo: Közgazdásznak tanulok, barátaimmal pörgök, keresem a hajtható (vagy hajlítható) nőt, továbbá imádok motorozni, csak sajnos a jelenlegi anyagi helyzetem miatt ez jegelve van.
 

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak? 

Duft: Hallgassatok minket nézzetek sok felnőtt filmet. Hamarosan KGT album, szóló zenék meg ilyen olyan dolgok.

Gippo: Azt, hogy a tanítási órák/napok után továbbra is üvöltsétek a nevünket!

InterjúMajom:Bigup-ot kiknek küldtök? 

Duft:Neked első sorban,a Madafaktúrának,a Fairplay-nek,KTS Neflim-nek,Banger Tunesnek a világ háta mögött lévő kis falusi hip hop pofának és mindenkinek, aki szereti (nevet).

Gippo: Nem ismétlem Ricsit, az a része ugyanaz. Ezen kívül azoknak, akik velünk voltak eddig is, és akik velünk lesznek, minden embernek, aki szereti a hip-hopot, hiszen az már rossz ember nem lehet. Végül Kaszi barátomnak Szekszárdra.

InterjúMajom:Srácok,köszönöm az interjút!

Duft: Mi köszönjük, Béke
Gippo: Köszönjük, pacsi!


KitchenGetTack Facebook:www.facebook.com/#!/KitchenGetTack

Kötelék '67 Facebook:www.facebook.com/#!/Kotelek67

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://interjumajom.blog.hu/api/trackback/id/tr754468213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása